Recenze (31)
Oprávněné vraždy (2008)
Tento film je ako kukurica v stánku v Tatrách - neslaný a bez chuti. Aspoň že sa tam Robo zamyslel: Našou prácou je, aby bolo 99% populácie v bezpečí pred tým jedným percentom. Problém je, že polovicu života musíme tráviť s tým jedným percentom, a čím lepšiu prácu odvádzame, tým menej si tých 99% myslí, že nás potrebujú.. Nemajú o ničom predstavu.
Rovnice smrti (2007)
lacné-lacnejšie-najlacnejšie-waz...
Temný rytíř (2008)
Batman ako psychosociálna sonda ľudskej spoločnosti? Čumím no dá sa a už aj chápem tu eventuálnu Ledgerovu nomináciu na Oskara.. A aj tu jeho samovraždu
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Veľmi tu už cítiť, že je to pokračovanie len pre prachy
Vetřelec ³ (1992)
Stále si to drží svoju kvalitu, stále je to o inom ako predchádzajúce diely.
Vetřelci (1986)
Páčilo sa mi to viac ako jednotka kvôli akčnosti, stojí zato ho vidieť..
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Po scéne s atómovým výbuchom, kde Sarah Connor spáli som 2 noci nespal a počítal koľkožeto mi zostáva času do súdneho dňa..
Terminátor (1984)
Dokonalosť Jamesa Camerona, kde dokazuje, že za málo peňazí sa dá poriešiť tak veľa muziky, že sa z nej stane evergreen.
Wanted (2008)
Príjemná aj keď priemerná adrenalínom nadupaná jazda. Oddychová vypaľovačka, nad ktorou sa netreba zamýšľať, jednoducho pozerať, neriešiť, tešiť sa z trikov a zo scén čo fakt "majú gule".
Jeff Dunham: Spark of Insanity (2007) (pořad)
je to boma :oD