Recenze (149)
Zack a Miri točí porno (2008)
Od mého oblíbence Kevina Smithe trochu zklamání, chtělo by to trochu přitlačit na pilu, ale i tak dost zábavná komedie
Wrestler (2008)
Mickey Rourke opět ve skvělé formě. Další z velmi působivých filmů Darrena Aronofskyho, ne tak vizuálně krásné jako Fontána, ale rozhodně stejně hluboké. Aronofsky tady ukazuje lidské drama starého a opuštěného ex-šampiona ve Wrestlingu, za jehož současnou situaci může, jak on sám, tak celá společnost.
Zítřek nikdy neumírá (1997)
Bond Girl se mi moc nelíbí, děj je tak předvídatelný, až to není hezké, naštěstí to zachraňuje cool telefon s ovládáním auta a celkem slušná akce.
Terminator Salvation (2009)
70% K původním Terminátorům má tenhle film dost daleko a tak bych nerad srovnával, protože při srovnání bych musel ještě ubrat na hvězdičkách. Když se na Salvation ale koukám jako na úplně samostatný film, tak mu kvality odepírat nemohu. Bale s Worthingtonem hrajou dobře, film je nadupanej akcí a ten válečnej look se mi docela líbí. Škoda, že celkově nemá film moc žádnej děj, uvidíme, kam se to posune v dalších pokračováních.
Harold a Maude (1971)
Tenhle film je jak pohlazení. Krásný film o životě s krásným koncem. Ke všemu je to opravdu vtipné, některé scény s Haroldovýma nápadnicema jsem si musel pouštět hodně často a když neomrzely ani napodesátý, tak už neomrzí nikdy. Hal Ashby zde rozehrává podobně okouzlující atmosféru, jako potom udělal u Byl jsem při tom.
Star Trek (2009)
Jo, tak tohle můžu. Tenhle rok pro mě zatím nejlepší film. Skoro každej záběr je tu stylovej. Na druhou stranu, je to ale asi jedna z mála slabin, protože opravdu skoro každej záběr je stylovej, takže je to místy až přehnaný. Ale je to drsný, Kirk je tu skoro jak Maverick z Top Gunu. Bylo to akční, bylo to vtipné, bylo to drsné, mělo to dobrý příběh. Pět hvězdiček jasnejch. Abrams prostě jede. Takže teď půjdu zkouknout Fringe.
Vítejte v KLDR! (2008)
Rozhodoval jsem se mezi třema nebo čtyřma hvězdičkama. Koukat hodinu a čtvrt na to, jak se někdo neumí vyjádřit a během jedný věty řekne osmkrát "jako" a asi dvacetkrát udělá pomlku "eeeeeeeeeeeeeeeee" není zrovna zábavný. Sice teď trochu přeháním, ale takhle mi to přišlo. A ten čechoameričan či kdo, když poprvé mluvil, tak jsem opravdu netušil, jestli ten přízvuk myslí vážně nebo si dělá prdel. No ale jinak je to zajímavej dokument o zajímavý zemi a je docela působivej, takže nakonec čtyři hvězdičky jsou zasloužený.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Neskutečnej doják. Pro fanoušky série je to dokonalý zakončení. Jednoznačně nejlepší z nových dílů a díky super trikům ho považuju za nejlepší díl vůbec. P.S.: R2D2 je fakt borec, to jak si poradil s těma dvěma droidama ve stylu Jokera, to nemá chybu.
Šílený Max (1979)
No, tak dobrý to začalo být až poslední ani ne pul hodinu. To co se tam odehrává předtím, to fakt nechápu. Proč se ty motorkáři chovají, jak kdyby utekli z blázince? To má být jako nějaká obávaná banda? Jinak závěrečná scéna the Best.