Recenze (37)
Lovci draků (2008)
3 kvůli perfektně zpracovanému světu
Cesta (2009)
hodně jsem se bál zpracování této skvělé knihy. nakonec jsem byl příjemně překvapený. trochu moc přeflashbackováno, ale nakonec i díky vizuálnímu zpracování dávám 3.5 *
Útěk do divočiny (2007)
pěkný soundrtack, ale to je tak vše. místy absolutně nezáživný děj za podpory 150 minutové stopáže. Emile Hirsch to však zachraňuje slušným hereckým výkonem. bohužel sotva 3/5
Antikrist (2009)
opravdu zajímavě zpracovaný film, ale zdá se jakoby sám režisér nedokázal jet ve svých kolejích. náročné i pro oko diváka. díky výkonům W. Dafoe a CH. Gainsbourg dávám 7,5/10
Smrt čeká všude (2008)
celkově slušný film nejspíš díky rozpočtu; příběh a pojetí nekonstruktivní a místy propagandistický ; snad jen dvacet minut z filmu mne opravdu zaujalo; za co sakra vyhráli 6 oskarů???? = ZKLAMÁNÍ
Avatar (2009)
Vizuálně perfektně spracované, ale kvůli slabšímu ději jsem jen tak tak nedal jen 3 hvězdy...škoda
Neviditelné děti (2005)
moje hodnocení by bylo vyšší, ale jelikož musím brát všechny příběhy jako celek, kleslo ze 4,5/4 jen na 3...škoda