Recenze (37)
Sucker Punch (2011)
od filmu jsem neočekával nic než přehanou vizuální přestřelku se Snyderovskou hrou detailů a tak to bylo. krásné 3 hvězdy
Maska (1994)
I po letech Maska bavila. Skvělá a odpočinková komedie podle výborného komixu. Skvěle vizuálně propracované a Jim Carrey opět zazářil.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
občas velmi zábavné scény, vcelku však průměrná komedie.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Pegg a Frost me tentokrat hodne zklamali, nuda od zacatku do konce az na par libivych hlasek a scen. Paul ma celkem pekne vymysleny charakter, nicmene kvalitu filmu to nema sanci zlepsit. bohuzel jen 2*
Vynález zkázy (1958)
precizní dílo p. Zemana. vizuálně nenapodobitelná tvorba mne bavila jak malého kluka tak i dnes. rozpohybovaný Jules Verne ve skvělé kombinaci animace a herců.
Expendables: Postradatelní (2010)
oddechová akce. od filmu jsem čekal přesně to, co jsem shlédnutím dostal. Sylvesterovi oba palce nahoru!
Truman Show (1998)
moc pěkné futuristické zpracování nápadu typu "velký bratr tě sleduje". Jim Carrey zahrál skvěle jednu z mála vážnějších rolí. 4,5 *
Svět podle Prota (2001)
skvělý film, skvělá doprovodná hudba, přestože dost kopíruje Americkou krásu, působivý herecký výkon Spaceyho.
Dobytí severního pólu (2006) (divadelní záznam)
Byl jsem překvapen, že spousty uživatelů považují Dobytí severního pólu za nejlepší hru. Je pravda, že vtipy, gegy, narážky, scény jsou naprosto výborné, ale spád hry je ovlivněn něčím, co těžko popsat a co mi přišlo, narozdíl od ostatních her, navíc. každopádně jasných 5*
Pig (1998)
zajímavá ukázka z tvorby, která mi není zrovna blízká. kromě Lynchova rukopisu. každopádně jsem viděl lepší kousky tohoto rázu a Rozz dostává sotva 2*