Recenze (157)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Naprosto zásadní a nesmrtelný film, chtěl bych se vrátit do svých velmi mladých let a vidět to poprvé znovu, musel jsem tehdy čumět jak puk...
Sedm životů (2008)
Ze začátku dost zmatený a docela zajímavý film, který bohužel začne postupně trochu nudit... Velkou slabinou je "prozrazení" pointy někde v půlce, pak už je jasné kam film směřuje. Snímku i přesto nemůžu upřít sílu a skvělé herecké výkony. Lepší průměr.
Prokletý ostrov (2010)
Scorsese mě zatím nikdy nezklamal a Shutter Island není výjimkou. Sice jsem dlouho tenhle film odkládal a v důsledku toho jsem předem znal pointu, ale to mi vůbec nezkazilo zážitek, tísnivá atmosféra, vynikající Leonardo DiCaprio (dejte mu už konečně toho Oscara), hudba i vedlejší postavy, všechno na jedničku.
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
"Jirko podej mi nitrák!". aneb jedna z mnoha českých genialit.
Eurotrip (2004)
Znázornění slovenska sedí do posledního puntíku.
Redakce (2004) (seriál)
píčovina plná nechutnejch ksichtů
Základní instinkt (1992)
viz. canajka
Machete (2010)
Původní trailer použitý v projektu Grindhouse sliboval solidní řežbu... né, že by to řežba nebyla, ale je to až trapně pitomý a nejlepší scény jsou stejně v traileru.
Medúza (1992) (pořad)
Vždycky si vzpomenu na Juchelku jak tam žral ty salámy a každej díl si dělal srandu z toho, že je tlustej... špekoun jeden blbej, haha.
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Geniální. Rodriguezův nejlepší film.