Recenze (30)
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Zábavnej megaúlet...
Kvarteto (2017)
U mě dobrý! A fakt vypointovaný. DOBRÝ. A budou tam i ty vokály! Příště...
Bohéma (2017) (seriál)
Každý díl mě donutí pátrat: jak to bylo, kdo to byl, proč to vlastně dělal a nebo nedělal... Bych řekl, že TV dokument takto motivující k hledání odpovědí splnil svůj účel... Takže přes řadu možných výhrad tyto ani nemám potřebu uvádět a dávám za 4*
Don Juan DeMarco (1994)
Čím jsem starší, tím mě ten film víc baví... Začínal jsem na 2*, dneska se dívám potřetí a jsem na 4* a říkám si, dyť ten Don Juan je fakt zábavná věc... :)
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Rybodlak, prasodlak, děti se s touhle hláškou od včerejška válej co chvíli smíchy, takže zřejmě nejen u mě, ale i u dětí dobrý... :-D:-D
Jak básníkům chutná život (1987)
Bezdíkov nikde v ČR jako samostatnou obec nenajdete...
Nemocnice na kraji města - nové osudy (2008) (seriál)
Seriály na CSFD tak nějak z principu nehodnotím, přeci jenom je to filmová databáze... No ale tady jsem musel udělat vyjímku a dát 4*, a to za to, že původní legenda neskončila prů... zvaným "... po dvaceti letech", ale touto na naše TV poměry velice naprůměrnou řadou.
Gran Torino (2008)
Silné, ale také občas velmi klišoidní drama. Rychlý přerod Clinta v milovníka asijské komunity byl na mě prostě moc rychlý... Ale zas proč ne, stačí přistoupit na pravidla daná filmem a žánrem i odjakživa samotným Clintem a pak už není co vytknout a jen si ho užívat. Rýpnout jsem si ale musel, protože 18. nejlepší film v CSFD DB to nejspíš není....
Hrdost a sláva (2008)
Vice nez dustojny a stylove cisty zastupce sveho zanru. Nic vic, ale ROZHODNE nic min!
10 položek a méně (2006)
Cítil jsem se na 5*, ale to je asi moc... Ale já si to opravdu užíval, stejně tak, jak to evidentně bavilo i všechny zúčastněné...