Recenze (2 104)
Beacon 23 - Corbenic (2023) (epizoda)
Dobre to nie je. Scenar je napisany tak, aby sa stalo, co potrebuju, nie aby bol dobry samotny dej. Nebyt Leny, idem s hodnotenim este nizsie.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Vysvetluje to povod mnohych symbolov. Ale hry samotne su extremne nenapadite a stopaz je brutalna. Herci nie su zli.
Zabiják (2023)
Roztahane, umonologovane. Jedine zaujimave momenty su, ked je s niekym face2face, a tie davaju dohromady asi 8 min.
Nalezení - Pilot (2023) (epizoda)
Velmi doslovne pre nechapavych divakov, pribehovo TV priemer. Aj by som si vedela sledovanie uzit, pocitam, ze budu epizody, kedy si poviem, ze su sikovna parta (v pilote to bolo skratkovito jednoduche). Len hlavna hrdinka je strasne neprijemna - taka zmalovana vsevediaca protivna boss biatch, a na nej bohuzial stoja vsetky aj neepizodne linky. Obecne sa hrozne tlaci na pilu.
Hotel Continental - Bratři ve zbrani (2023) (epizoda)
Mala som dost problem dopozerat, strasne vela strasne nevyraznych postav, ktorych osud je mi ukradnuty a ktore sa tvaria otravne cool. Nejdem s hodnotenim este nizsie len v nadeji, ze holt ich pre pilot potrebovali.
Volný pád (1993)
Videne az 2023, takze so zvlastnou prichutou policajtov bez informacii.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Akcie minimum, klise na kazdom rohu a vacsina filmu je o tom, ze sedi a zalieva si caj, ale aj tak sa mi to dnes trafilo do lenivej nalady a nie som nastvana.
Syndrom vraha - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Sledovanie ma bavilo, ale neverim, ze by mohlo dalsich 5hodin. Vsetko je to velmi... mozno tam nieco polozil. Mozno to naraficil. Nacasovanie je privelka nahoda, alebo niec? Bla. (Zarasteny Morgan vyzera cool. Appleton nie je velmi sympaticka hrdinka.)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Nedopozerane.
Blue Beetle (2023)
Najvacsi problem je, ze tam, kde si Spiderman, Antman i Venom uz davno uzivali a skumali co a ako, toto chlapca este stale len fnuka rodine na ramenach, ze to nechcel. Osekat stopaz na polovicu a bola by to ok zabava.