Recenze (2 097)
Killer Women (2014) (seriál)
Pilot: Herci s Helfer v čele a epizódnymi postavami končiac sú krásni, ale sledovať ich je nuda. Tricia prehráva až to pekné nie je a neverím jej slová ani emócie, až smiešne nalinovaný klišovitý scenár prácičku dokončuje. Nevidím dôvod sledovať ďalej, odporúčam tak maximálne miesto screensaveru s vypnutým zvukom. Alebo teda si pustiť napríklad Chase.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Prdel.
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Prvotné nadšenie postupne opadlo až na nulu, takže S1 zatiaľ ostáva nedopozeraná.
Kniha života (2014)
Na jedno pozretie ujde. Posmrtný život zanimovaný pekne, inak ale nič zapamätaniahodné.
Knihovníci (2014) (seriál)
Pilot: Wow, tak toto je skutocne zle. Herci, scenar, strih, proste vsetko. Mizerne.
Labyrint: Útěk (2014)
Osobne som od labyrintu cakala teda ovela viac, nez jeden druh priseriek. A pointa mi stale unika a mozno preto i logika mnohych udalosti.
Láska ve hvězdách (2014) (seriál)
Neprináša nič nové, každičký aspekt vám už bude podobný seriál či film pripomínať. Celkovo, nič extra, ale ak sa vám podobné seriály (Beauty and the Beast, Defiance, V, Tomorrow People, ...) páčia, prečo nie. Osobne zatiaľ sledujem kvôli naozaj feši hercom. :) // Videné asi do s01e04, ďalej nebola chuť.
Legenda (2014) (seriál)
Pilot: Nenadchol. Cele je to natocene trochu zmatene a uchyluju sa aj k C-ckovostiam ako prehravanie si v hlave dialogov, ktore viedli k nejakej udalosti, aby to pochopil aj divak s dvojcifernym IQ a podobne. Kvoli Beanovi este sancu dam.
LEGO® příběh (2014)
Sklamanie.
Lucy (2014)
Nevyuzity potencial plny oci rozslzajucich nezmyslov. Aaale co, bavit som sa bavila, nenudila, casu nelutujem.