Recenze (2 097)
Médium - Nasrat a vyliž mi (2022) (epizoda)
NUDA. Ostávajú dve epizódy, no myslím, že už to nedám.
Médium - Pilot (2022) (epizoda)
Pretty cool. Celkom sympaticke (a atraktivne) hlavne postavy. Plenty of weird shit. Zaujem, co bude dalej.
Menu (2022)
Pozeráte na hromádku pracháčov, ktorí jedia prečačkané jedlá... a ani sekundu sa nenudíte. Príjemne prekvapenie, ktoré mi zbehlo veľmi rýchlo.
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Skoro som v kine zaspala.
Moonfall (2022)
Ze je to hlupe by nevadilo, to je sucast cara Emmerichov filmov. Lenze toto je priamo idiotske a vety vychadzajuce z ust postav im tam museli vlozit mimozemstania, inak to neni mozne. Divaka boli celo z tolkych facepalmov. Co ma ale srdi najviac je nepodarene CGI zkazy na Zemi a to, ze velky Mesiac na oblohe uz ovela krajsie vykreslili priemerni instagramovi teenageri.
Moon Knight - Problém s akvarijní rybkou (2022) (epizoda)
Nie zlé, ale najzaujímavejšie časti sú vystrihnuté a 45 minút z tých 47 sledujeme neškodného nezaujimavého chlapíka v strednom veku.
Moon Knight - Vyvolej oblek (2022) (epizoda)
Úprimne, je to hrozná ufňukaná nuda. A niektoré veci mi vyložene lezú na nervy. Myslím, že si miesto dopozerania len nájdem zostrih bitiek v obleku alebo také to "celý seriál v 3 minútach".
Mořská příšera (2022)
Priemerná rozprávočka s priemernou zápletkou a priemernou potvorkou. Parádna animácia vody.
Na seznamu smrti - Engram (2022) (epizoda)
Nedopozerala som to, strašne som sa nudila. Ešte s vedomím, že hoc to má vyše hodiny, ide len o prvý diel... ugh. Problém bol hneď od začiatku, že Prattovi som postavu absolútne neverila. Tá 1* je za posledné minúty, ku ktorým som ešte pretočila, ale zbytok času mi nevynahradili.
Obi-Wan Kenobi - Část I (2022) (epizoda)
Nuda. Ale chápem, že od niečoho sa vyhrabať musia.