Recenze (2 097)
F.B.I. - Vykoupení (2019) (epizoda)
30+ rocna vyzerajuca ako 30+ rocna hra 15 rocnu a nema to happyend pre nikoho. To nechcem.
F.B.I. - Zbrojířova víra (2018) (epizoda)
Serial som si oblubila.
Ferdinand (2017)
Realita na pozadi je cela dost smutna a i na konci som si hovorila, ze urcite, a zivit to budu zo vzduchu a lasky na veky vekov. Inak tak nejak prijemne ok animak.
Ferina Lišák - Americký trik (2023) (epizoda)
Pre mňa zatiaľ nepresvedčivé. Fajn herci, ok zápletka, ale tí dvaja nedobrí ohrozujúci DOdgera na každom kroku sú pre mňa zatiaľ skôr otravní.
Ferina Lišák - Požehnání svaté Kostrčíny (2023) (epizoda)
Operácia a nemocnica super. Nočné aktivity nuda.
Finty Dicka a Jane (2005)
Usadila som sa s nesmelým prianím, nech je to aspoň trochu pozeratelné... a veľmi milo prekvapilo. I keď si už vlastne teraz, po týždni, nespomínam, čím.
Firefly (2002) (seriál)
Až ma to mrzí, ale kúzlo tohto kulťáku na mňa absolútne nepôsobilo. Jediný seriál, pri ktorom som si po úvodných epizodách pozrela až finálnu, lebo sa mi do tých pár medzi nimi absolútne nechcelo.
Firma (2012) (seriál)
Do 1x08. Stale som cakala, ze sa rozhybu, a oni nie. Potesia herci z BSG.
Flack (2019) (seriál)
S1 super, ukážka nápaditosti sebavedomých PR agentiek. S2 prepad, ukážka (už len) psychického a drogového dna.
Flack - Season 2 (2020) (série)
Oproti S1 pre mňa veľký prepad. Pre mňa to nebol seriál o drogách, ale seriál o tom, ako si pár chytrých hlavičiek poradí s otočením fuckupov klientov na niečo im prospešné, hoc pri tom sami vyrobia pár fuckupov. S2 je Robyn celú sériu úplne v sračkách, ak je vôbec na scéne, a NIČ chytré nepredvádza. Melody nie je dostatočne záživná a Eve s Caroline sa to snažia utiahnuť samé, ale... Fakt škoda, na ďalšiu sériu som sa po prvej tešila.