Recenze (32)
Lesní duch (1981)
Jeden z kultových hororov, aj keď s príšerným jednohlasným dabingom na VHS. Aj tak, stálo to za to!
Iron Maiden: En Vivo (2012) (koncert)
Nádhera!
Hysteria: The Def Leppard Story (2001) (TV film)
DL - jedna z mojich srdcových záležitostí.
Štyridsaťštyri (1957)
Vynikajúca réžia a výborné herecké výkony v podaní kvalitného obsadenia radia tento film ku skvostom slovenskej kinematografie.
Pelíšky (1999)
Podľa mňa najlepšia česká komédia a životná rola Pána Herca Kodeta. 100 % !!!
Země: Vznik planety (2011) (TV film)
Výborný dokument, perfektná počítačová grafika a trefný komentár.
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
4*, ďalšia z klasických "dobrých" dietloviek (a celkom súhlasím s kolegom "dobytkem")
Útěk ze Sibiře (2010)
Takýchto útekov sa v Gulagoch udialo na stá ak nie tisíce (samozrejme veľké percento neúspešných) a treba byť vďačný za každú snímku, ktorá aspoň upozorňuje, že aj toto bol socializmus. A keď je to v podaní takých hercov ako C.Farrell, tak je to len bonus pre diváka.
Divočina (2006)
"Ja neviem zmodrieť" a "Sprechen Sie Koala" ma dostalo.
Jak se točí Rozmarýny (1977)
Z nostalgie 4*.