Recenze (80)
Bullet Train (2022)
SUPER...... postavy, scenař, kamera,...wow
Alita: Bojový Anděl (2019)
Totální zpokojenost.....doufám v pokračování..!! Snad to neutnou to jako kopu jiných projektů.!
Aquaman (2018)
Výborně zpracovaný komix na který se oplatí jít do kina v původním znění. Jason Momoa má užasný hlas, který postavě dává ten správný šmrnc. Grafické zpracování je užasné a podvodní svět tu ještě nikdy nebyl tak výborně ztvárněn. Hvězda navíc za ůžasný zvukový zážitek.
Taxi 5 (2018)
Hvězda udělena za název filmu a vyborny herecky vykon hlavní postavy. Bohužel to je vše. Krome par vtipnych hlášek co se vejdou do 1 minuty to stojí za hromadu hovězího trusu.....!!!!
Logan: Wolverine (2017)
dal bych 3 HVĚZDY ale jsem naštvaný za čas který jsem u toho strávil,..... STRAŠÝ propadák,.... obyčejné drama dějově zasazeno do meho oblíbeného žánru. Naštestí jsem ten slátaninu neviděl v kině,...
Vesmír mezi námi (2017)
výborná oddechovka,.... v jednoduchosti je síla.!
Příchozí (2016)
celkové hodnocení: DĚS A BÍDA. Zajímavá myšlenka a pěkné efekty. To je jest vše z kladných bodů. Pak to jde už jen z kopce dolů strmým pádem. Hlavní herečka a její výkon, zcénář, dějové linie, propracovanost, práce střihačů ,....
Půlnoční dítě (2016)
Naproste zklamání z tohoto filmu. Jedina vec me nadchla v poslednich minutách a to když se ukazalo to co je jinak zkrito.
Šprti na tahu (2016)
Příjemné překvapení u kterého bych byl ochoten zaplatit i lístek v kině a odešel zpokojen. A to chodim 30-40x ročně
Volání netvora: Příběh života (2016)
Naprostá ztráta času,.... jsem naštvaný na sebe že jsem to viděl celé. Jediná výborná , trochu dojemna a smysluplná zcéna byla u ukončení fyzické šikany.