Poslední recenze (7)
Fruits Basket (2001) (seriál)
Zabavne a opravdu "kawai" dokud vam ale blbost hlavni hrdinky nezacne byt protivna... :))
Jackie Brown (1997)
Davam tak 3,5. Z Tarantinek je tento film urcite nejslabsi. Kill Bill, Pulp fiction a Gauneri bych mohla videt jeste nekolikrat, ale tento kousek mi stacil zkouknout tak jednou...
Městský lovec (1993)
Tak ujete a blbe, az je to necekane vtipne! Yata!