Recenze (133)
Quantum of Solace (2008)
Existujou dobré filmy, hodně dobré filmy, pak super filmy, super filmy od kterých čekáte, že budou vážně "super" , no a pak existujou super filmy od kterých čekáte, že budou vážně "super" a vyklube se z nich "super sračka"...... tak překombinovanou naspeedovanou kameru můžu vidět v každém druhém songu na MTv...a vyměnte toho amerického ukraince v hlavní roli...zlatý Brosnan
Spirit (2008)
sem se ukousal nudou... tolik zbytečných dialogů...sestříhat to na 10 min, tak je to cool...sračka
Volejte věštce (2008) (pořad)
Naprosté parazitování na lidech, kteří zrovna potřebujou nějakou oporu. Tak proč bychom na nich nevydřeli nějakou tu kačku že.... Za tohle bych zavíral.
Cesta bojovníka (2007)
Tak tohle byla hustá sračka...
Neviditelný cíl (2007)
Mlátičky parádní, ale ve story sem se trochu ztrácel
Resident Evil: Zánik (2007)
Resident Evil: Shitinction - Nemůžu se rozhodnout jestli tohle bylo sračkéznější nebo to byla dvojka. Každopádně na jedničku nemají oba dohromady
Transformers (2007)
Lidi, nechte si ty referáty :) Byla to prostě dokonalost! Už teď se mi ježí chlupy na palci pravé nohy, když pomyslím na dvojku.
Ve jménu krále (2007)
Tak zase pozor, o Uwem už všichni víme, že je to sráč. A i když je to sráč všech sráčů, tak musím říct, že tohle dílko zase tak špatné nebylo. Oukej, nebyl to Pán Prstenu nebo Harry Fotr, záporáci vypadali jako zbrojnoši vyválení v bahně, ale co...Statham je kosil dobře a prostě tak nějak celkově to špatné nebylo. Nebudu dávat "smetí" jen proto, že je to Boll. Ještě mi pořád vrtá hlavou, jak on do těch svých filmů dostane vždycky tak veliké hvězdy :)
Černý štír (2006)
Vizuálně moc pěkné, ale příběh mne bohužel moc nechytl. Možná kdyby byl Banquet o něco kratší, byl by i lepší.
Ďábel nosí Pradu (2006)
spíše tři a půl, kdybych byl ženská, tak bych dal asi 5 :)