Recenze (19)
Zeiten ändern Dich (2010)
Konečně skvělý film o rapperovi !!!
Solomon Kane (2009)
Trailer skvělý, film špatný. Veškeré zajímavé pasáže jsou v traileru a zbytek už je nuda. Velká škoda.
Ďáblův advokát (1997)
Jedna hvězdička pro Reevese, jedna pro Pacina a jedna pro Ivey, která byla jako fanatička děsivější než sám Al Pacino. Příběh mi nesedl ani tématem, ani zpracováním.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Filozofické poselství šlo trochu mimo mě. Škoda.
Pelíšky (1999)
Pravdivá satira, která nemá k pravdě daleko. Bohužel.
Hvězdný prach (2007)
Nejkouzelnější pohádka! Skvělý námět, scénář a zpracování! Jediný film, kde uvidíte De Nira, coby piráta-transvestitu. :-)
Wrestler (2008)
Film o tom, že i wrestleři mají duši a že wrestling je možná hranej, ale bolí. Scénář byl snad na míru psán Rourkemu. Ani Hulk Hogan by sám sebe líp nezahrál.
Potomci lidí (2006)
Postapokalyptický svět bez efektů, jakéhokoliv národního hrdinství (možná naopak). Zanechalo to ve mě opravdu obrovský dojem! Celý film jsem byl zvědavý proč a jak se co stalo, jak seco stane a ono nic. Ne, že by to filmu chybělo, protože příběh jedinců mě dostane daleko víc, než katastrofa celého národa/světa. Pro mě je to emotivní smršť, které moc nechybí.
Život Briana (1979)
Tohle považuji společně s Bláznivou střelou za nejlepší komedii vůbec. A divíte se? -Ten malý lotv má kuváž. -Co má pane? -Kuváž! -Ano pane to má pane! -Nene kuváž svdnatost i kus tvoufalosti. -Ooo asi tak 11 pane. :D
Faunův labyrint (2006)
Asi jsem v tom čekal hlubší myšlenku 75%