Recenze (14)
Interstellar (2014)
Velké očekávání, které roztrhal neuvěřitelně zdlouhavý a nakonec i stupidní děj. Typicky americké dialogy stylem láska všechno vyřeší a je to to nejcennější co máme. Zbytečně hlasitá a monotónní hudba nebo skřeky herců, jako když sedí se zácpou na záchodě. Obdivuji ovšem jak se dokázali i přes tuto scenáristickou slátaninu tvářit alespoň trochu vážně. Jednu hvězdu dávám pouze za efekty a za originálního robota, jinak doporučuji nesledovat a až vyjde druhý díl, tak ignorovat veškeré marketingové kampaně jako u tohoto filmu..
Signál (2012)
Podporuju české filmy a proto aspoň ta 1 hvězda.. :-)
Občanský průkaz (2010)
Konečně jiskřička v tak šedém českém filmovém průmyslu. I když některé herecké výkony nejsou zcela přesvědčivé, ale na ty naše poměry to zcela stačí. Navíc film je doplněn perfektním soundtrackem, který ještě vylepšuje chytlavý děj.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Perfektní hláška při vycházení z kina která mluví za vše: "Bylo to celkem dobrý.. až na ten film..." Jedna hvězda pouze za obsazení.
Jménem krále (2009)
Docela příjemný film vhodný spíše do televize než do kina. Kamera se nepovedla (např. při rozhovoru 2 postav zabírá frontálně vždy jen oblyčej jedné z nich), režie a hudba slabý průměr. Jinak herecké obsazení potěšující a scénař v podobě starověké detektivky zaujme. 60%
Nic než pravda (2008)
Příjemná podívaná avšak pointu odhalíte již po necelých 30 minutách filmu.. Ti kteří se rádi nechávají překvapit nesmí na toto téma přemýšlet a pouze se nechávat unášet dějem...
Duane Hopwood (2005)
Tento film jsem shlédl především kvůli Davidu Schwimmerovi, neboť jsem fanda seriálu Přátelé a zajímá mě, jak si jednotliví aktéři vedou i v jiných spektrech než je sitcom. David svou postavu v tomto snímku ztvárnil nadmíru věrohodně, až mně jí chvílema bylo tak líto, že jsem upřímně doufal ve šťastný konec, který stále né a né přijít. Sediíte na židli a sledujete hlavního aktéra jak se utápí ve sklenkách alkoholu zatímco mu vše na čem mu kdy záleželo mizí před očima a vy by ste nejraději vstali a šli mu sami pomoci.
Proroctví (2009)
Aneb jak udělat z napínavého thrilleru snůšku nesmyslů.
Čtyři pírka: Zkouška cti (2002)
Výborný děj pro tento žánr jak dělaný. Akorát by vůbec nevadilo když by film místo 124 min trval nějakých 90. Závěr by měl být srdcervoucí doják, avšak toho se ke mně kvůi přehnané roztaženosti nedostalo. Myslím si, že z daného scénáře mohl režisér vytlouct o něco více, ale i přesto mě film vcelku potěšil.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Efekty nezklamaly, ale scénáristi by si zasloužili nakopat do zadnice. Typičtí američani opět dokázali natočením druhého dílu zkazit co se dalo. Z napínavého příběhu udělaly frašku plnou nejtrapnějších a nejotřepanějších glosů, kterým se zasměje snad jen samotný Michael Bay. Jestli budou natáčet třetí díl stejným stylem tak je už žádné efekty ani pobíhající Megan Fox v těsných bílých džínách nezachrání. ;-)