Poslední recenze (481)
Dexter - Nová krev (2021) (série)
Krásný návrat a super konec. Za deset let může Jack Alcott klidně začít novou éru nového Dextera.
Jú jú hakušo (2023) (seriál)
Ač neznám předlohu, ani mě nezajímá u takové věci hloubka postav a podobné píčoviny, které zajímají zdejší "cenzura cenzura", tak jsem se královsky bavil a spíše zíral, co dokáží v japonsku vytvořit. V émerice by to mělo přístupnost určitě R. Krásná krvavá řežba. Fantastická choreografie soubojů. CGI lepší než v některých émerických blockbusterech. Obrovská plejáda postav, kde každá ovládá něco jiného. Prostě paráda. Doufám, že budou pokračovat.
Občanský průkaz (2010)
Film o pár mladých máničkách, který se chtěly vzepřít době. Jako kdyby za 40 let natočil někdo film o mrdkách co se přilepovaly k silnicím. U filmu mě udrželo jen hraní neherců. Pointa, že největší mánička je fízl byla skvělá. Takových je dneska mraky. A vrací se to v daleko brutálnější podobě než v tomto filmu, kde se prostě té době postavilo doslova pár lidiček a odnesli to vlastně hodně levně. Vždy se na to musí dívat člověk svým úhlem pohledu. Každý má jiný.