Recenze (66)
Vesmírní žraloci: Nenažraná strana Měsíce (2022)
Nemůžu si pomoci, ale smích přebil zdejší hodnocení a ať si kdo chce co chce říká, tohle byla sranda.
Collateral (2004)
Tak trochu tuctový film. Taxikář dobrý, hudba dobrý, setkání s Fénixem super, Tom s rezervami a scénář taky.
Jump street 21 (2012)
Hmm.... Víc nadšení na konci filmu nebylo.
Snowboarďáci (2004)
Pes, který hrál Mazlika, se ve skutečnosti jmenoval Dustin Maceška
Dunkerk (2017)
Tento film mě příliš neoslovil. Jak je velmi neosobní, tak mi ale představil osobnost, a sice Charlese Lightollera a za to mu děkuji.
Deník strojvůdce (2016)
Úžasná kapitola černého humoru. Neotřelé téma i prostředí, taková nenápadná perla v trní.
Street Kings (2008)
Oči máš jak apostrof, oblíkáš se jako bílej, mluvíš jako černej, řídíš jako žid :D Je to dobrý film. Keanu je správně surový, drsný a nekompromisní. Dobrý znamená za tři, tzn. klidně někdy znova, ale dech mi asi nevyrazil.
Sopka (1997)
Proč v roce 2010 po výbuchu islandského Eyjafjallajokullu nelétala letadla, když amíci už v 1997 krotili sopky pomocí letadel jakoby se nechumelilo? Asi nějaký tajný patent. Pro mě největší kravina ve filmu, ale jen jedna z mnoha a mnoha a mnoha dalších. achjo to byl zase zbytečně utracený čas.
X-Men: První třída (2011)
Jedna Hugh Jackmanovi :)
Asteroid zkázy (2015) (TV film)
Škoda, že nejde hodnotit i v záporných číslech. Odpad totiž kvalitu tohoto filmu absolutně vůbec nevystihuje.