Recenze (45)
A dost! (2013)
Tá posledná hviezdička je za Jamesa.
Bill Gates - Jak šprt změnil svět (2007) (TV film)
Odporúčam každému!
Bouře století (1999) (seriál)
Keď som videl upútavky v televízii na tento film veľmi som sa potešil. No keď som bol v polovici filmu už ma prestával baviť a dopozeral som ho len s povinnosti, keďže je Stephen King môj obľúbený autor.
Capri (2006) (seriál)
Nie, prosím!
Casino (1995)
Mafia a kasíno, to má budúcnosť...
Česko vaří s Pohlreichem ŽIVĚ (2013) (pořad)
Tie tri hviezdy sú len za Pohlreicha inač by to bola jedna.
Dexter (2006) (seriál)
Zatiaľ som vydel len jednu časť, až si to pozriem celé komentár doplním. No dnes dávam tri hviezdičky.
Disco (2008)
Znova sa niečo francúzom podarilo...
Eli Stone (2008) (seriál)
Seriál ktorí mi pomáha zachovať duševnú sviežosť aj v ťažkých dňoch môjho života.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
O trochu lepšie ako prví diel, no stále len priemerný film. Nemôžem si pomôcť ale pripomína mi to undergroundovú vlnu.