Recenze (253)
Hořící keř (2013) (TV film)
Třeba to není čistě na pět, ale téma na pět je. A jak říká jedna moje kamarádka - tahle doba potřebuje hrdiny.
Hon (2012)
Taková "Nevinnost" po dánsku - bez té Hřebejkovy jakože emocionality-na city. Děti lžou - a umí bejt pěkný hajzlové.
Město bohů (2002)
tenhle film má všechno - je to krimi, gangsterka, sociální drama a místama je tam i (hodně drsnej) humor. Za mě absolutní spokojenost.
Ztracena v pustině (2010)
Ne, že by to bylo nějaký veledílo, ale holky byly pěkný a celkem vzato mi to ani nějak zásadně nesralo. Akorát jsem nepochopil, co mělo bejt to zbořený město - jako nějaká argentinská atomová střelnice, nebo co? A co mě potěšilo, že SPOILER: jednou mrtvej, nafurt mrtvej, nebylo tam takový to neustálý vracení zastřelenejch a jinak zabitejch do děje, což mi normálně u "hororů" (jasně, že tohle horor nebyl) dost vytáčí.
Evelyn (2002)
Jeden z příjemných filmů o nepříjemných věcech. Dobrý herci, dobře namixovaný humor, který trochu zjemnil tragiku příběhu (kněz - boxer). Jediné, co mi trochu vadilo, byla ta flanďácká všudypřítomnost (i když to asi tak tehdy bylo) a taky tomu závěrečnému vystoupení Evelyn u soudu jsem tak úplně nevěřil. Ale irskou hospodskou muziku dost můžu.
Pohádka o putování (1982)
Už od raného mládí jsem to chtěl vidět. Teď se mi to splnilo a jsem na rozpacích. Mor dobrej, to jo, ale morová bába, tady tolik vychvalovaná, vypadala jak z muzikálu Cats. Marta střídala momenty, kdy byla docela sympatická s chvílema, kdy by jí člověk nakopal ("Ne, nebudeš jíst, hledáme bratříčka, bééé!"). Orlando byl v pohodě, ale na jeho místě bych se na ní dávno vybodnul. Dobrý bylo, jak ty vesničani bufetili na drakovi, aby jim bylo teplo, a vrtali do něj díru, to jsem fakt nemoh. Takže horor ani ne. Pokud jde o správně temnou pohádku, doporučuji Poslední propadne peklu, to je teprve síla!
Gran Torino (2008)
Za plnou palbu bez sebemenšího zaváhání...
Zázrak (2013)
Ale slabší tři. Navrch jsem půlce dialogů nerozuměl a nemyslím, že proto, že bych zapomínal slovensky... Hlavní holka dobrá, spoluchovanky taky, jinak samý nesympaťáci... Robert Roth je tady chrakterizován jako "herec so zaujímavým hlasovým fondom". Pokud to znamená, že mu není rozumět ani slovo, tak to pak jo...
Žraločí masakr v Jersey Shore (2012) (TV film)
Jedna za to, že jsem se párkrát od srdce zasmál...
Jako nikdy (2013)
Mně se prostě ta Špalková líbí jako herečka i jako baba. O Schmitzerovi jsem neměl pochyby a Medvecká byla taky dobrá. A Berounsko je jedna z mých oblíbených oblastí, takže za mě OK.