Recenze (253)
Pojedeme k moři (2014)
Ale jo...Mádl mi vadí z té "teen-cool" dvojičky míň, a tohle mi hodně sedlo. Přidám se k těm, kteří nic moc neočekávali a dostalo se jim milého překvapení. Ani za to lehké dojetí v závěru není důvod se stydět. Pátou hvězdu si nechám ještě v rezervě, ale mělo to nápad, atmosféru i pointu (a nebudu tady na rozdíl od jiných machrovat, že jsem to "od půlky filmu přesně věděl").
Rivalové (2013)
Formule 1 sedmdesátejch let byla holt ještě sportem, ne soutěží programátorů. A Hunt s Laudou byli - každý po svém - sympaťáci. Já se jenom těším (a doufám), že konečně dodělají ten film o G. Villeneuvovi, mém velkém oblíbenci.
Odpor (2008)
Zajímavý válečný film, ale podle mého skončil předčasně, bylo by zajímavé sledovat, jak se v lesích rodí to jejich tajné město. Takhle to byla taková klasická "Povstolecká história". Ale hrdinové vcelku sympatičtí a charismatičtí, bylo komu fandit.
Milionář z chatrče (2008)
Mě to teda nijak nenadchlo. Nevěřil jsem tomu ději ani trošku a to mi tady vadilo. Když film o lůzrech ze slamů, tak Město bohů.
Muži v říji (2009)
Jedno z nejpříjemnějších překvapení pro mě. Čekal jsem nějakou kravinu ve stylu Svatba na bitevním poli, ale pak jsem kouknul, že to režíroval Sedláček (miluju Pravidla lži), tak jsem do toho šel a nestačil se divit, o jak inteligentní film jde...
Pravidla lži (2006)
Podle mě jeden z nejsilnějších českých filmů. Vždycky mě dostane...
Světlušky v zahradě (2008)
Tohle bylo pro mne tak příjemné překvapení, že na to nemůžu zapomenout...Taková trochu hallströmovská nálada a Emily to mimořádně sluší...
Opera ve vinici (1981)
Viděl jsem jako hodně zamlada a pamatuji se, že mne to nijak neiritovalo. Utkvěla mi hláška: "Co je Strážnice? Náš Nashville!"
Půlnoční kolona (1972)
Vydržel jsem to jenom do druhejch reklam, fakt to nešlo. Vojclové chodí po praze a melou nesmysly, mladej Hanzlík si hraje u gazika asi tak půl hodiny s malým chlapečkem na vojáčky a Potměšil furt ukecává Kotrbovou, aby s ním šla za klukama do Hvězdy na pivo. Fakt story jako noha! Protože jsem to nedokoukal, nebudu dávat hvězdičky.
Signum laudis (1980)
Tohle mám hodně rád, jak jinak Müllera nemusím, tady byl skvělej, ale ještě víc se mi líbili Bláha (ten byl bezkonkurenční) a Kodet.