Recenze (2 047)
Terry Pratchett: Sněžné miminko (2021) (TV film)
Pratchetta mám rád, ale tohle bylo nudné jak příběhově, tak výtvarně.
Bod obnovy (2023)
Líbilo se mi to moc, a přestože po návratu v kina přemýšlím o několika dírách v příběhu, třeba se mi je podaří zaplnit při příštím shlédnutí. Naprosto výjimečný počin - český cyberpunkový film, a navíc vůbec nepůsobí směšně!
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Nebavilo mě to :( Ale viděl jsem českou verzi s dabingem, který byl teda fakt hrozný.
Nexus (1994)
Čekal jsem guilty pleasure, ale todle je prostě jenom blbý, až to mlátí dveřma.
Kosmodrom r. 1999 (1968)
Boží. A doporučuju všem hráčům Jet Pacu na ZX Spectrum!
Ptáci Koháci (1965)
Zajímalo by mě, proč se to takto jmenuje.
Megahroznýš (2021)
MEGAHROZNÝ
Bombardér B-2 ve válce (2013) (TV film)
"Výsledkem je letadlo s takřka 170metrovým rozpětím křídel" (TV Prima). No comment.
Hasičárna Telecí (2018) (TV film)
Hrozně málo vtipu. Chca nechca to s Okresním přeborem srovnávat musím a tam to funguje. Tady ne.
Meteor (1979)
Hodně slabé tři hvězdičky. Špatné triky (vyjma části v metru) a hlavně téměř nulová atmosféra z toho sice nedělají nudný nedívatelný kousek, ale rozhodně to taky není žádné veledílo. Závěrečná pasáž, kde rakety spojeného lidstva letí vesmírem vstříc společnému nepříteli je skoro k nepřežití. Film nezachránilo ani účinkování Seana Conneryho a Henryho Fondy a po zásluze to byl propadák. Dal ale vzniknout pozdějšímu Armageddonu, Drtivému dopadu a Vesmírným kovbojům. SPOILER: uvítal bych alternativní konec, ve kterém by se skupinka vyhrabala z podzemí a zjistila, že se to nepovedlo. Případně by vlezla rovnou do rány nasranému Meteoru.