Recenze (2 034)
The Phantom Planet (1961)
Roztomilá naivní papundeklová píčovina. Jsou tu rakety, příšery, výbuchy, prostě všechno co má vesmírné sci-fi mít. Na jedno zkouknutí dobrý. Viděl jsem kolorizovanou verzi tady:
Princezna Lada (1969) (TV film)
Škoda té laciné studiové výpravy, protože jinak je to pěkná pohádka, bez zbytečného přehrávání, pitvoření, písniček a veršů (což mě trochu unavovalo ve starším slavnějším filmovém zpracování). Petr Oliva jako princ je příjemný a Jana Preissová roztomilá.
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Men in black z wishe.
Moonfall (2022)
Tak tohle fakt bolelo. Víc nemůžu dát ani za triky. Za stopadesát mega taky aby nebyly na úrovni.
Ďáblův trojúhelník (2021)
Asylum.
Čtyřlístek (2024) (seriál)
Standardní kresba, která jde zkousnout, nevadí mi modernizace v podobě mobilních telefonů a plochých obrazovek, to je všechno v pořádku. Moc mi nesedí dabing, ale i to může být jenom můj subjektivní pocit. Co mi ale vadí, že tu není žádný vtip, žádný humor. Semtam fórek jako jména sportovců na cedulích v pozadí tomu moc nepomůže. Je to stejné, jako ty současné (už asi dvacet let) komiksy - bezkrevné. Pokud by z toho měl vzniknout dobrý večerníček, měli autoři sáhnout k námětům čísel z 80. let. Ljuba Štíplová psávala výborné příběhy, manželé Lamkovi jsou bohužel jen slabý odvar. Jo a největší katastrofa je úvodní znělka.
Bruce Lee v Podsvětí (1977)
Stačí si přečíst popis tady nahoře, nebo jakýkoliv z komentářů, abyste věděli, že to bude naprosto absurdní film. Bohužel to ale za vidění nestojí, ani jako guilty pleasure.
Gorgo (1961)
Film o godzille, který se nijak neliší od ostatních filmů o godzillách.
Turbulence 3: Heavy Metal (2001)
Cotyvole? Lord Morbivod řídí Jumbo Jet? Mazec!
Dr. No (1962)
Moc se mi líbil Joseph Wiseman v roli hlavního záporáka. Chladný, odtažitý, bez emocí a bezcitný. Příběh je fajn, je lehký, nejsou tu megalomanské magorie ani komplikované akční scény. A nejlepší je Drak :)