Recenze (2 034)
Sedm statečných (1960)
Všechno bylo už napsáno. Moje nejoblínenější postava: Britt (James Coburn).
Shrek (2001)
Ve své době absolutně nejlepší animák, inovativní, vtipný, technicky bravurní a přitom neinfantilní, bez hluchých míst. S odstupem už skoro dvaceti let stále úžasný film.
Výjimečný náklad: Přeprava letadel (2018) (TV film)
Perfektní dokument.
Černobyl (2019) (seriál)
Tady s hodnocením vůbec neváhám. Pokud to takhle nějak bylo doopravdy (a já se obávám, že skutečnost byla ještě mnohem horší), pak byl Valerij Legasov neuvěřitelně statečný muž.
Concorde: Nadzvukový závod (2018) (TV film)
Pěkný dokument o krásném letadle. Oceňuju i nezaujaté informace o Tu-144. Zajímavá je informace o Kennedyho špinavé hře a osobní angažovanosti proti Concordu v USA.
Toxický mstitel 4: Masakr ve městě (2000)
Normálně by to byla klasická Troma s hodnocením tak tři hvězdičky, ale díky fenomenálnímu vícehlasému simultánnímu dabingu týmu kina Aero jsem se hodinu a půl lámal smíchy a proto plný počet. "Jakpak se jmenuješ, milunko, drahunko?" - "Milunka Drahunka." Dycky Tromákov!
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
"Kolik jich je?" - "Dva." - "DVA??!!" - "Jsou to yankeeyové, pane..."
Metallica - koncert v Nimes (2009) (koncert)
Důkaz, že jde udělat úžasný koncert bez laserové show, pyrotechnických orgií, velkoplošných projekcí a podobných kravin. Holé pódium s pár světly, bez střechy a zadní stěny a jaká bomba to je!
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Nejlepší díl.
David Attenborough: Život v oblacích (2014)
Neskutečný.