Recenze (51)
Ray (2004)
Pekne sa na to pozerá, človek sa čo to dozvie, popočúva skvelú hudbu ale v hĺbke je to ďalší nudne a neinvenčne natočený biografický film.
Meruňkový ostrov (2011)
Mám pocit že tento film nieje zámerne taký ale len vďaka scenáristickej nechopnosti z toho nakoniec vzišiel poetický film. Je tu pár pekných záberov a dobre zachytená prirodzenosť prostredia dedinky na južnom Slovensku, ale to je tak všetko pozitívne.
Potomci lidí (2006)
Dokonale natočený film a klobúk dole pred Cuarónom. Film ktorý tak sebavedomo funguje v akčných scénach ako aj v scénach zachytajúcich reálnosť apokalyptického sveta sa len tak nevidí.
Nickyho rodina (2011)
Dobrý dokument. Ktorý ma však plnohodnotne začal baviť, až keď sa tvorcovia sústredili na začiatky života v novej krajine. Zimomriavky a znechutenie nad vtedajším šialeným svetom sa dostavili. Ale to, čo zráža tento film do priemeru sú filmové vsuvky, ktoré herecky pôsobili ako nechcená groteska a taktiež záver ktorý zbytočne tlačí na city i keď samotný príbeh o Wintonovy to ozaj nepotrebuje.
Zápisky o skandálu (2006)
Ozajstná dráma pri ktorej mrazí. Celé to na mna pôsobilo emočne naliehavo, scenáristicky vypilovaný stret dvoch rozdielnych žien, ktoré hľadajú plnohodnotný vzťah ale žijú na hrane neštastných a nenaplnených životov.
Plaváček a děd Vševěd (1981)
Všetky tie slovenské rozprávky sú pekne temné a trochu strašidelne, len škoda že zaostávajú po technickej stránke.
Kubo (1965) (TV film)
Krásne, priam nadčasové folklórne piesne, spojene s krásne prevedenými slovenskými tradíciami do filmovej podoby.
Sváko Ragan (1976) (TV film)
Najlepšia slovenská komédia.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Trochu divné, trochu úchylné s originálnym strihom a s oldschoolovou ducharinou z toho robí najlepší seriál tohto roku.
Piráti na vlnách (2009)
Sled epizódok s príjemným feelingom a bez poriadnej príbehovej línie.