Recenze (994)
Allan Quatermain a Ztracené Město Zlata (1986)
No v porovnaní s Indianom to bolo slabučké ako čajík... Pridaním hlupučkých príšer a nepresvedčivých pasaží z presúvanín sa v jaskyni, kde bolo vidiet zlý strih sa tento filmík prepadol do hlbín kinematografie...
Alžbetin dvor (1986) (seriál)
Skvelý slovenský seriál o historii jednej zemanskej rodiny, kde sa pomaly prelieva aj kus slovenskej historie. Skvele obsadenie, kvalitne natocene a hlavne putavy pribeh robia s tohto serialu spicku...
Americká krása (1999)
Kevin Spacey sa po tomto výkone dostal u mňa tesne pred brány top desiny. Film je tak vymakane realistický, že už len koniec dáva všetkému korunu. Dalo mi to celé do myslenia, čo má v živote skutočne zmysel... Nádherná štúdia psychológie ľudí vyžšej strednej vrstvy: Máme už skoro všetko (fyzicky), ale nie je to ešte dosť... niečo tomu chýba... nebolo nám kedysi, keď sme boli skromnejší a chudobnejší lepšie???
Andělé a démoni (2009)
Myslím, ze druha cast sagy o profesorovi symbologovi bol dynamickejsi a dejovo o nieco zaujimavejsi ako prva cast. Vynikajuce zakoncenie a dost interesujuca zapletka. 4ka... slabsia ale 4ka. Doplňujem po návšteve Ríma, že aj ako taký malý sympatický guide po Ríme nie je tento film na zahodenie... takže 4ka plne zaslúžená :)
Anihilace (2018)
4,5* Aj keď som dokonca nepochopil prečo sa vojak, Natalin filmový manžel vybral dobrovoľne do zóny X, tak film bol úchvatný. Žiadne super triky, ani brutál akcia (mimo pár hororových sekvencií s mutovanými príšerami). Babský team vedkýň ide do Shimmer a dúfajú sa dostať až k epicentru. ...a umierajú... čím ďalej sú, tým divnejšie odchádzajú zo sveta... alebo neodchádzajú? :) Tento film mi zostane dlho v pamäti. Hlavne ten úžasný vizuál iného ekosystému.
Animal Extractors (2006) (seriál)
"Prírodovedný" seriál ospevujúci totálnu hlúposť američanov a fakt, že v ich špinavých príbytkoch sa schovávajú zvieratká.
Animální přitažlivost (2001)
3 hviezdy hlavne za krásnu Ashley. Inak poslabšie predvídateľné romantické bla-bla
Áno, šéfe! (2011) (pořad)
Celý koncept je velmi dobry, odhalovat slabiny jednotlivých restauracii a sledovat reakcie jednotlivých zamestnancov od majitelov az po posledneho pikolika. Zidek to robi dobre a v pohode dorovnava ceskej verzii, dokonca sa mi zda ako ovela vacsi profík. Jednoducho ma to baví.
Antikrist (2009)
V rámci žánru, absolútna špička... a to som už pár neľahkých psychofilmov videl. Videné až po Melanchólii na základe hodnotení na csfd a nebanujem. Fakt je, že prvá hodina bola skvelá psychológia... potom nastúpila ťažká psychiatria. Three beggars boli dostatočne strašní ako aj celé okolie Edenu... A ten koniec??? Vyzvolené ženské obete??? ...
Ant-Man (2015)
Ďaľšia z komiksových postavičiek. Ale celkom milá... Mikrosvet mravcov riadený zmenšeným človekom. Next Avenger member?