Recenze (68)
Michael Jackson: Bad (1987) (hudební videoklip)
Nejsem velký fanoušek Michaela Jacksona, ale videoklip byl ok. http://au.youtube.com/watch?v=g9VHQcLKW3c
Mafiáni (1990)
Naprosto dokonalý film v podání Martina Scorseseho. Po shlédnutí tohohle filmu jsem si oblíbil Raye Liottu, předvedl zde bravurní výkon, rozhodně jeho nejlepší role. Jako vždy dokonalý De Niro a taky Pesci - dva rození mafiáni :)
Bezva vejška (2006)
Tahle komedie mě velice pobavila. Slušné herecké výkony, originální nápad. 80%
Kat (2004)
Podprůměrný akční film s dobrým hereckým obsazením, ta třetí hvězdička je za dobrý soundtrack.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Podle mě zatím nejhorší díl, ale taky pobavil na vysoké úrovni.
To nevymyslíš! (2005) (seriál)
Další úplně zbytečný seriál TV Nova.
Zamilovaný profesor (1996)
Od tohoto filmu jsem moc nečekal, taky že to tak dopadlo. Znovu bych se na to už nepodíval.
Saw 2 (2005)
Tak tohohle jsem se obával. Dvojka má k prvnímu dílu hodně daleko, nestojí ani za druhé skouknutí. Velká škoda, ale nejhorší díl to není.
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Tohle je jeden z těch lepších brutálních hororů. Udržuje diváka po celý film v neustálém napětí a nenechá ho oddychnout. Jedna hvězdička dolů za ten trapný závěr.