Recenze (68)
Muži v černém 2 (2002)
Tohle už není ono. Podruhé bych už na to do kina nešel. S ČERVEM SEX, TO JE VĚC!
Superpolicajti z Miami (1985)
Nebylo to špatné, ale těch rvaček mohlo být více...
Půlnoční běh (1988)
Opět povedený film s Robertem De Nirem, tenktokrát si s ním zahrál Charles Grodin. Martin Brest to zvládl naprosto skvěle, dokonce si tam i na chvilku zahrál. Filmu nechybí dobrý humor, automobilové honičky, a taky skvělá porce zábavy.
Popelka (1969) (TV film)
Ne tak dobrá jako ta s Libuší Šafránkovou z roku 1973, ale i tak pěkná.
Kameňák 3 (2005)
Podle mě je to nejlepší díl z trilogie. Zaslouží si 2*, to je celkem úspěch.
Matrix Reloaded (2003)
Ne tak dobré jako první díl, ale má k němu velice blízko. Perfektní bitky, skvělá automobilová honička (postavili 3-kilometrovou silnici zvlášť pro ni!). Čistých 5*
Obušku, z pytle ven! (1955)
Tahle pohádka mě tak moc nezaujala. Místy jsem se pořádně nudil. Pro mě jen průměrná pohádka, na kterou bych se už znova nepodíval.
Pánská jízda (2004)
Tak tohle je další film, u kterého je potřeba vypnout mozek. Jestli se u toho někdo ani jednou nezasmál, tak lže, já se smál docela často.
Místo v životě (2006) (seriál)
Tento seriál není vůbec špatný. První díly byly sice dost nudné, ale pak se to hezky rozjelo. Dotáhli to na tři hvězdičky, ale výš to asi nepůjde.
Project G.e.e.K.e.R. (1996) (seriál)
Tento seriál patřil na SuperMaxu k těm lepším, a přesto podprůměrný. Tohle všechno už tvůrci kopírují z ostatních seriálů. Je to pořád o tom samém. Kdy už to jen skončí...