Recenze (2 439)
Equilibrium (2002)
Uááá, to byla nuda! To že má být budoucnost? Trochu fantazie, páni umělci, a špetku nasazení. kung fu shit ovoněný kravinami o temném budoucnu bez Mony Lisy, to se musely buňky v hlavě protáčet, když to vymýšlely:-(
Maso pro zámeckou paní (1996)
Velmistr Řádu zlatého hovna a Obrovské nuly Jesus Franco - má to jméno něco znamenat??? - tímto filmem prokázal svoji kvalitu sračkotvůrce
Tarzan and the Huntress (1947)
Plastíku, my taky měli Salermo:-)))))
Starý, nový, půjčený a modrý (2003)
Tak trochu za vlasy přitažená komedie, která těží z popularity dánského filmu
Řidič vysokozdvižného vozíku Klaus (2000)
...jestli se tohle děje v Německu, co se potom děje tady???
Soukromé neřesti (1997)
Kdyby u nás místo těch idiotů moderovali rádio lidi typu Howarda Sterna, byl bych nejvěrnějším posluchačem. Ale Svazák Pokorný nebo, nedej bože, to hovado Mareš, ty mě naprosto odpuzujou:-) A podle písničky Tří sester FM lomoz soudím, že nejsem sám
Dívčí válka (1991) (divadelní záznam)
nejlepší byl Lumča
Pojďte pane, budeme si hrát - Potkali se u Kolína (1965) (epizoda)
naaprostá jednička dětské animace mého života, evergreen a leader všech mých žebříčků:-))) redXIII: chuděrko, ublížil ti víc velký medvěd nebo malý medvěd?
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Kdo nečetl, nepochopí a kdo nechápe, ať nehodnotí. Jen tím ukazuje, že je debil, který nečte:-)
Mnichov (2005)
nepřesvědčivé a nevěrohodné. Agenti Mossadu, co vlastně nejsou agenti Mossadu, kteří nemají ani tlumiče na pistolích, kteří si kupují za statisíce doláčů informace od kdoví koho, a na dotaz účetního žida jen pokrčí rameny se slovy Je to třeba? nenech se vysmát, Pišto, ale tohle ti fakt nevěřím