Recenze (227)
Modrooký samuraj - Série 1 (2023) (série)
masterpiece
Stan Lee (2023)
12. listopadu si na něj vždycky vzpomenu.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Přestaňte tu krávu dojit už tam nic není.
The Mandalorian - Kapitola 18: Doly na Mandaloru (2023) (epizoda)
2 série budujete postavu a pak ji v jednom díle úplně potopíte.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Hroznej casting.
Nezastavitelný (2010)
Když se nad tím zamyslíte tak je to strašná blbost.
Predátor: Kořist (2022)
Prey je to tak dobrý jak jednička,no nevím.
Sandman (2022) (seriál)
Dal bych jí čtyři hvězdičky nebýt toho odklonu od komiksu a brutální černošské propagandy.
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Nejsem rasista ale asi začnu.
The Gray Man (2022)
Proč ta šalina pořád jela?