Poslední recenze (49)
Gravitace (2013)
Hádám, že člověk opravdu musí být v kině na 3D, aby si tohle náležitě užil. I na blu-ray to sice vypadá všechno moc pěkně, ale ne tak pěkně, aby to člověka rozptýlilo od té nudy. Nekonečně rotující Bullock, nekonečně rotující části vesmírných stanic, nekonečně rotující kamera. A příběh opravdu nestojí ani za řeč. Jsem rád, že to bylo pouhých 91 minut, protože jinak by mi asi došly nervy. Ale což o to, vizuálně je to fakt pěkný...
Mechanický pomeranč (1971)
Doporučení: před filmem nejdříve přečíst knihu od Anthonyho Burgesse (nebojte, je krátká) a přečíst si něco o rozdílu mezi originálem a americkým vydáním, podle kterého byl napsán scénář k tomuto filmu. Leccos to pak vysvětlí a pomůže vám to film lépe pochopit a více si ho užít :)
Sběratel kostí (1999)
Zbožňuji Deaverovy detektivky, proto jsem se filmového zpracování bál hned od začátku. Nakonec to taková katastrofa nebyla, Angelina zahrála dobře, ale celkově je film téměř nudný, utahaný a chybí mu nějaká svěžest. Nicméně myslím, že na tři hvězdičky to má.
Poslední deníček (1)
I rozbité hodiny ukazují dvakrát denně správný čas
Na přelomu 22. a 23. ledna jsem se na Nově náhodou koukl na film Okamžik zlomu. Na tenhle film nikdy nezapomenu.
-„Námitka."
-„Na základě čeho?"
-„To nevím..."