Recenze (65)
Cesta do středu Země (2008)
Totální kravina, ale skvělá popkornovka. Nesmí se u toho přemýšlet, jen čistý relax. 😊
Rituál (1973)
Mysteriózní pohanská detektivka ( fakt to není horor ).
Volání divočiny (2020)
Tak animace v Jako kočky a psi je mnohem lepší, ale jinak oddychové dobrodrůžo.
Velká čínská zeď (2016)
Neokoukané, svižné, po náročném dni v práci ideální.
Svědectví: Pravda, která měla zůstat skryta (2021)
O zemědělství ví tato skupina lidí málo, spíše nic. Já pracuji v porodně prasnic a napřed jsou zvířata potom dlouho nic a potom teprve zaměstnanci. Prasnicím se podřizuje vše. A na vše dohlíží EU prostřednictvím kontrol wellferu. Tyto a podobné snímky mě iritují. Člověk je všežravec a když je lidí moc, musí se to maso někde brát. . . Neříkám, že všude je to stejné, třeba jsme výjimkou.
Vlkodlak: Bestie mezi námi (2012)
Znám opravdu hodně vlkodlačích hororů a musím říct, že tenhle je velmi, velmi povedený : neokoukaný děj, neznámí herci, vícero mrtvol a vážně netypický, nečekaný a milý závěr. Po dlouhé době bylo těžké typovat, kdo je ( i jsou ) tou místní bestií.
Serenity (2005)
Seriál neznám, ale jako slušná letní popkornovka celkem ujde :-) .
Temný Kraj (2017) (seriál)
První série ještě jakš takš ušla, ale druhá je šiťárna typu ordinací a ulicí a tak. Ani hodnotit to nebudu . . .
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Celá zápletka se motá kolem znovuvyhynutí dinosaurů, ale co Isla Sorna ? To se na něj zapomnělo, přestal existovat ? Vždyť stačilo odvést zvířata tam. Jenže to by nebyl další film . . . teda film, jen poslepované nepoužité scény ze všech předchozích dílů a jejich parafráze, logika šla spát a zbylo jen brnkání na city ( scenérie umírajícího ostrova, rodinné vztahy v sídle ) . Tyranosaurus ex machina. Blue byla fajn, to jo. . .
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Pro mě je to trochu víc načančané a jakoby umělé. Dívat se na to dá, ale pro mě moc růžové a místy zlehčené. Navíc se silně sestupnou kvalitou.