Recenze (201)
Batman začíná (2005)
Jako zapřísáhlý fanoušek téměř celého hereckého obsazení (hlavně tedy Christiana Balea) musím dát 5*. Akční scény vynikající - ta honička byla úchvatná. Christian Bale stále v kondici a samozřejmě dobrý herec. Scéna s vlakem byla skutečně vychytaná. Christopher Nolan je umělec i v tomto žánru. Skvělé napojení na zbytek série.
Mizerové II (2003)
Lidi, já nemůžu jinak. Úplně promíjím scénář šitý horkou jehlou a nechávám se unést precizně a umělecky natočenými akčními scénami, rychlým dějem a vtipnými dialogy. Kamera pohybující se ve feťáckém doupěti byla opravdu geniální, zpomalené záběry byly též coooool. Děj se odehrává ve vysoce atraktivním a nádherném letním prostředí, což těmto filmům dodává šmrnc. V podstatě není co vytknout - mám to doma na DVD a furt chuť se na to koukat.
Sběratel kostí (1999)
Podle mě bylo nejhorší na tom filmu to, že vrah mohl vraždit prakticky stále a nikdo z ústřední dvojice by mu v tom nezabránil - vždyť celou dobu o vrahovi nic nevěděli. Prostě vraždy a pak se vrah ukázal sám. To je hlavní mínus oproti Mlčení jehňátek atd. Film zachraňuje dobrá režie, nápady a herecké obsazení.
Horká stopa L.A. (1999) (seriál)
Tento seriál jsem opravdu miloval a to nejvíce pro ty honičky v L.A. ulicích. Vždy bylo perfektní jak se postupně měnily ty ulice a domy. S bývalým kámošem když jsme hráli na honěnou tak v tomhle stylu - vymyslel jsem pro tohle název "Americká honička" a to jen na základě tohoto seriálu plného akce, napětí a místy i zapeklitých krimi případů.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Seriálům mého mládí dávám vždy vysoká hodnocení. I dnes to žeru.
Království ohně (2002)
Už proto, že zde hraje Christian Bale bych dal dvě*. Akce se mi líbila - ten hon na draka pomocí návnad - archandělů byl skutečně dobře nasnímán a vymyšlen. Draci byly parádně udělaní a některá jména nezapomenutelná - Piscatela, Van Zen, Queen. Nenudil jsem se. Izabella Scorupco zde vypadala opravdu dobře. Škoda, že sympaťák Matt McConaughey nepřežil až do samého konce. V podstatě kvalitní odpočinkový akční film.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
4* jen kvůli přehnanému množství fórků což sem v žádném případě nepatří. Oproti dvoum předchozím filmům to působí až urážlivě dělat z toho komedii. Jinak bez výhrad.
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Nejdokonalejší kreslený seriál všech dob. Symbol mého dětství. Škoda, že od mé první třídy to neopakovali. Píseň z úvodu mi teď ještě zní v hlavě.
Stockinger (1996) (seriál)
Já možná nejsem hezoun, ale s touhle držkou něco natáčet do televize ? ale proč ne, že ? za ty prachy
Komisař Rex (1994) (seriál)
3* za díly s gedeonem zhazuje do odpadu ten zbytek