Recenze (319)
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Nic svetoborneho, ale vsichni jsme se celkem bavili. I holky Pikachu zajimal a radosti strasne vriskaly :-)
Tvář vody (2017)
Klasicka oskarovka. Nic moc pro me... I kdyz tentokrat aspon prumer, takze vlastne dobry.
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Slabsi nez jednicka, ale rozhodne to ma porad smrnc. Bavili jsme se od zacatku do konce :-)
Terminátor: Temný osud (2019)
Dejove celkem fajn, ale cekala jsem vic narazek a hlavne mohli za ty prachy upravit fakt vsechny zabery. Nektere byly dost k smichu. A vylepsena Grace? To uz mi prislo dost pritazeny za vlasy.. :-(
Lucifer - Série 4 (2019) (série)
Bozi!
Lucifer - Série 3 (2017) (série)
Zacatek super, pak uaaaa a nakonec zas fajneee :-) Superman prekvapil.
Lucifer - Série 1 (2016) (série)
Prvni serie super :-)
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Bavila jsem se, ale uz zitra si na dej ani nevzpomenu... Herci se mi libili, ale chybi tomu ten poradnu drajv :-)
Proč? 13x proto - Série 1 (2017) (série)
Prvni serie je skvela. Uvidime, jestli si i dalsi dily udrzi vysoko vzdvizenou latku.
Čára (2019)
Pitchovina!!!