Recenze (550)
Méďa (2012)
Smrt Mingovi!!! Geniální pocta Fleshi Gordonovi a spoustě dalším legendám. Ted je super nahláškovenej a sprostej, tak jak to mají mazlíčkové radi:)
Útok trojhlavého žraloka (2015)
Trojhlavej žralok? Co to hulíš mladej?
Žraločí tornádo 3 (2015) (TV film)
Tahle sága je každým dílem lepší a lepší :) Ještě větší porce zábavy než v předchozím díle. Epické finále ve vesmíru s Davidem, je prostě epesrades :)
Den D (2008)
checht, checht.... ruský remake, nebo spíše nechtěná parodie na Komando. Jako dá se na to kouknout, ale Arnold je přeci jen větší bůh. Apropo jdu si pustit Komando :)
Sejmout zabijáka (2011)
nějak mě tyhle mafiánský filmy neberou. A tenhle byl teda extra nudný. Jedna hvězda za mého oblíbence Vala.
Firewalker (1986)
Nesmrtelný Chucký hrající si na nahláškovanýho indyho. Já se bavil a to tak že ohromně :) Hmmm a Melody a její pěkný kukadla....
Casablanca (1942)
tak nevím co na tomhle všichni furt mají? Obyčejná nuda, nic víc, nezajímavý scénář, žádný hlášky, bez akce, bez vtipu. Spousta českých filmů pro pamětníky je daleko zábavnějších.
JFK (1991)
Nejvíc mě na tomhle filmu pobavil dabing, kdy Kokotsnera daboval Mirek Vynudil, Donudil, Vyhňátal?
Lekce neslušného chování (2008)
Aniž bych to čekal, tak sem se neskutečně bavil. Mám tenhle typ britského humoru tuze rád.
Bunraku (2010)
pan Teplý Žid předvedl extrémně nudný myšmaš kdečeho. Jedna hvězda za slušný obsazení, jinak to bylo utrpení :(