Recenze (148)
Co by kdyby (2014)
Pepper Brooks ušel od vybíjené kus cesty. Po většinu času melancholický, nicméně ve finále nakonec veskrze pozitivní film, který staví rodinu nad "běžné" životní trable.
Vybíjená (2004)
V podstatě neuvěřitelná zvrácenost s pár až moc over the top momenty( tlustá roztleskávačka), ale asi právě proto to máme všichni tolik rádi. Pohrát si Thurber ještě trochu víc s některými ne úplně doladěnými scénkami, byla by to prakticky dokonalá taškařice.
22 Jump Street (2014)
Závěrečné titulky definitivně překlopily lepší trojku ve čtyřku. Tatum výrazně slabší jak v jedničce, homošaškování s tím blonďatým ksichtem jeho roli výrazně uškodilo, naopak Hill s nárůstem hmoty oproti jedničce úměrně více táhne celý příběh. A teda faktu netuším, kde vyhrabali tu obludu, co měla být jakože hlavní záporák, nicméně je pravda, že z jejích tučných stehen a tří brad šel mnohem větší strach než ze Stormareho, z kterého zde k mé veliké lítosti scenáristi udělali v podstatě karikaturu sebe sama.
Trpaslík - Sobota (2017) (epizoda)
"Zítra bude pěkně a nebo hnusně."
Hancock (2008)
Deadpool pro chudé
Král rybář (1991)
Film, u kterého člověk prožije celou škálu emocí, se strašně uspokojujícím koncem.
Trpaslík - Čtvrtek (2017) (epizoda)
Čekání se vyplatilo, tohle byla nezastavitelná smršť!
Prokletý ostrov (2010)
Nejlepší Scorsese v 21. století, o parník
Trpaslík (2017) (seriál)
To už je fakt síla, když tu místní vypatlanci rozebírají nereálné chování mládeže ve seriálu, kde kouzlí trpaslík. Super satira, která má zaděláno na pořádné silné guilty pleasure, hlavně ty rýpance do zatuchlé české společnosti jsou fakt osvěžující.
Šťastný Nový rok (2011)
To musel být výživný casting.