Recenze (831)
Bullet Train (2022)
Klukovina, fakt netusim jak se to točí takové akční scény, technicky 100%, celkově 70%.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Celek nic. Vizual a práce super!! Hardy, jeho tam málo.Genialne natočeno, ano, chce to víc dílů!!!
Uncharted (2022)
Nevyužita Bandaska. Těžkej průměr. Nemůžu jít ani na 70%, klasických 60%.
Není čas zemřít (2021)
Nesmyslná nuda. Max 40%. Vůbec nebavilo.
Exterminátor (1990)
Absolutní spokojenost. Jsem totiž učitel:).
Král Richard: Zrození šampiónek (2021)
Jsem tenista. Objektivně nic extra. 60%,nic víc.
Kung Fu zabiják (2014)
Az na špatný trik s clunama, srážka, nechápu proč zrovna tam musel být počítač a rušivý element aut při posledním souboji, často se auta objevují a mizí různe, nektere záběry se opakují, ale o to nejde. Bitky ok. Víc jak 60% dát nejde.
The Gambler (2014)
Za mě poctivých 60%, dobře obsazeny, příběh se dá napasovat na cokoliv, nenáročné do telky akorát. Kino ne.
Batman (2022)
Za mě 100%. Nevim co vytknout.
Operace Flash Point (2007)
Posledních 25min grandiózní. Dobrá mláticka. Uvěřitelné bitky. Žádný kung-fu ale nápaditá akce v bitkách. Uvěřitelné. Nechtěl bych být kaskadér. Jestli teda nějaký vůbec byl třeba. Šikovný kluci. 60%