Recenze (126)
Hostina (2014)
Šest minut, které vám vykouzlí na tváři úsměv od ucha k uchu. :-)
Hotel Transylvánie (2012)
Sice to trochu zavánělo klišovitostí, ale zas tak to nevadilo. Bavily mě všechny ty hlášky a vtípky, fajn zábava :-).
Hrabě Monte Cristo (2002)
Znám knihu, takže vím, jak okleštěný je filmový příběh, ale i tak film poskytne dvě hodinky dobrého, tradičního dobrodružství. Hodně mi připomíná zpracování z roku 1975 s Chamberlainem, nicméně tohle zpracování z duelu vychází o něco lépe :). Příběh má spád, s obsazením jsem naprosto spokojená, jen maskéři by potřebovali vytahat za uši, protože za těch uplynulých 15 let nikdo nezestárnul ani o rok.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Je to krásný příběh….o čem vlastně? O klukovi, co se musí umět postarat sám o sebe a jeho výletech do fantazijního světa, o tajemství, které se skrývá v mechanickém robotovi, o prodavači hraček, o jednom vlakovém nádraží, kde se osudy všech setkávají, nebo vlastně o něčem jiném? Když jsem si začala říkat, že už vím, příběh najel na výhybku a uhnul někam jinam. A za to ho chválím, byla to výborně poskládaná, po vizuální stránce vynikající, napínavá podívaná až do samého konce. A navíc jsem si díky filmu rozšířila svůj rozhled.
Hunger Games (2012)
Než jsem se rozhodla, kolik hvězdiček dám Hladovým hrám, mrkla jsem se, kolik jsem to vlastně dala Stmívání, protože typově se jedná o podobný film - romantika zahalená do "drsného hávu života", ale Hladové hry jsou určitě o jednu hvězdičku lepší. Ale ta roztřesená kamera, prvních deset minut jsem uvažovala, že z kina odejdu. Tohle je moje největší výtka filmu. Příběh se drží předlohy, tentokrát bych řekla, že není zas tak výhodou ji znát, protože jsem se díky tomu místy nudila. Film spíš klouzal po povrchu, do hloubky moc nešel, i když Routa byla přesně taková, jak jsem si ji představovala, a její osud byl pro mě nejsilnějším zážitkem z celého filmu.
Hvězda padá vzhůru (1974)
Jedna přihlouplá hvězdička pro jeden nesmírně hloupý film, ale ten hlas........
Hvězdný prach (2007)
Miluju Gaimana, autora předlohy. Jeho knihy jsou jedinečné, a proto jsem moc ráda, že se předloha podařila víc než skvěle přenést do filmu a přidat tam i něco navíc. Shakespeare v podání R. De Nira je úžasný, zlovolnější čarodějnici než je M. Pheiffer jsem taky dlouho neviděla. Třešničkou na dortu je úchvatný hudební doprovod.
Ikarie XB 1 (1963)
Ani po tolika letech snímek neztratil nic ze svých kvalit. Za ta léta pokaždé, když jsem ho viděla v TV (škoda, zas tak často ho nedávali), se mi líbil. Nenapadá mě žádný podmanivější a lepší český scifi film, než je Ikarie XB-1.
Interview (2014)
Hm, tak tohle je pověstný hozený kámen, který rozčeří stojaté vody rybníka. A že to je pořádný balvan... anebo pytel hnoje. ;-) Málokoho film nechá lhostejným, v jakémkoliv smyslu.
Iron Man (2008)
Všechno je předem nalajnovaný, takže žádné matoucí myšlenky Vás nezatěžují si tenhle filmeček užít. Dvě hodiny jednoduchý zábavy, která nenudí.