Recenze (126)
Monstrum z galaxie Arkana (1981)
Vidět to dneska poprvé, chechtajíc dala bych tomu klidně odpad. Ale tenkrát… tenkrát to byl na naše poměry obstojný scifi nářez.
Mumie (2017)
Béčkový film v áčkovém provedení, bez zajímavého příběhu nebo nosného děje. Hned na začátku jsou rozdány jasné karty, rádoby sexy staříkovi Cruiseovi nevěřím ani nos mezi očima, ani Crowe alias Jekyll/Hyde to nezachrání. Ale pokud to vnímám jako horor bez větších ambicí, tak se jedná o slušnou podívanou. Nicméně já moc horory nemusím, takže dvě hvězdičky musejí stačit.
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Mám několik otázek. Jak mohl z celkem dobrého nápadu vzniknout tak děsivě plytký scénář. Proč si mysleli, že budou vtipné až s trapností hraničící narážky na předchozí Mumie. A konečně proč angažovali tak příšerně nesympatickou herečku. Tenhle film vidět je jako pít vyšumělé víno.
Muži v černém 3 (2012)
MIB3 jednoznačně těží z toho, že děj se neodehrává jen v současnosti, ale i v minulosti, protože kdyby ano, nejspíš by vykrádali sami sebe. V zásadě film nic nového nepřináší – hlavní padouch chce cosi zničit, nejlépe se přitom pomstít a agenti J a K (v mladší úpravě) se tomu snaží zabránit. Ale pořád je to sranda a kdo nezanevřel na předchozí filmy, bude se bavit i tentokrát.
Na hraně zítřka (2014)
Nevím, jak to Cruise dělá, ale jeho výběr filmů, ve kterých hraje, je téměř vždy trefa do černýho. Takže místo aby se pomalu chystal do důchodu pro akční hrdiny, zahraje si v další akční pecce s příběhem (což se ne o každém blockbusteru dá napsat). Emily Blunt jsem si všimla ve filmu Ďábel nosí Pradu, kde mi přišla jako tuctová holka bez výrazného potenciálu. Ale beru vše zpět, role Rity jí neuvěřitelně sedla; být kluk, zakoukala bych se do ní. ;-) Edge of Tomorrow je bezesporu film, který v letošní nabídce filmů patří mezi ty nejlepší.
Na vlásku (2010)
Moc nemusím sladké, animované, nejen disneyovské pohádky. Proto jsem se poměrně úspěšně vyhýbala i téhle, což, jak se nakonec ukázalo, byla chyba. Protože, nejen že je romantická a líbezná, ale i vtipná a dobrodružná. Tahle pohádka má zoubky a nebojí se je použít…teda vlastně pánvičku :)
Nedotknutelní (2011)
Ve zkratce - jednoduchý příběh, filmové klišé, výborné herecké obsazení, skvělá zábava.
Nespoutaný Django (2012)
Nevím, jestli si už začínám zvykat na dlouhé filmy, kterých se v poslední době rojí čím dál víc, ale film se mi zdál vlastně krátký. Děj je trochu rozháraný, přerod Djanga z otroka na svobodného lovce lidí a osvobozování Hildy působí jako dva různé s mírným násilím na sebe naroubované příběhy. Ale proč ne. Pro hlavní postavy nemohli být vybraní vhodnější herci. Kupodivu mě tentokrát tolik nezaujal super padouch DiCaprio, nebo pomstychtivý jako temný bůh působící Foxx, ale nevyzpytatelný lovec lidí a humanista Waltz, a na těle i na duši pokřivený Jackson. Nespoutaný Django je chlapácká zábava, ve které jsou gejzíry krve téměř povinnou samozřejmostí. Zmínit se musím o protirasistické lince, která vede celým filmem, výborně zpracované! A samozřejmě velký podíl na kvalitě filmu má skvělá muzika. Na závěr bych parafrázovala jednu postavu: tomuhle filmu se prostě nedá odolat ;-).
Neznámý (2006)
Příjemný napínavý snímek, který dokáže udržet pozornost diváka až do konce. Hudby jsem si moc nevšimla, naopak mě potěšilo výborné herecké obsazení. Nicméně po zhlédnutí musím zkonstatovat – nevyužitá šance, měl na víc ;-).
Noc oživlých mrtvol (1990)
Výborná zombí atmosféra se zajímavějším koncem než v původním zpracování. Remake jsem viděla dřív než Romerův film, možná i proto ho považuji za povedenější.