Recenze (92)
Pupendo (2003)
Vtipné, zábavné, kouzelné .... Pro mě naprosto jedinečný a nezapomenutelný film, na kterém bych nezměnila ani jedinou vteřinku. Všechno do sebe tak pěkně zapadá, skutečné pohlazení po duši. A Pavel Liška a jeho role - nemám slov :) Zbývá mi už jen pochválit skvělou hudbu.
Život Davida Galea (2003)
Nechápu, proč 5 hvězdiček nacházím u hodnocení tohoto skvělého filmu jen výjimečně. Já osobně jsem stoprocentní zastánce trestu smrti a ani tento film mě od mého názoru sice neodradil, ale přesto musím ocenit skvělý nápad. Jde o jeden z mála filmů, které si budu pamatovat ještě hodně dlouho. Po celou dobu jsem se ani minutu nenudila a byla až do konce napjatá. Výborný herecký výkon Winsletové i Spaceyho byla už jen třešnička na dortu.
Brak (2002)
Hodně jsem se rozhodovala, jestli dát odpad a nebo 4 hvězdičky :) Vím, že je to opravdu ujetá hovadina a slátanina, kdy o nějaké kvalitě (herecké i jiné) se mluvit nedá, ale bylo pár okamžiků a scén, u kterých jsem se od srdce zasmála a u filmu jsem si skvěle odpočinula a tento uvolněný pocit u mě nakonec zvítězil :) - proto tak vysoké hodnocení!!
Kruh (2002)
Strach, úzkost, napětí - to všechno jsem cítila od první do poslední minuty! Strach u fiimu - to je běžné a normální, ale strach Z FILMU - TO JE PROSTĚ KRUH !! Kdyby mi v průběhu filmu zazvonil telefon, tak si storprocentně nadělam do kalhot :) Ne, opravdu je Kruh zvláštním a šokujícím hororem, na který se nedá zapomenout.
Oko (2002)
Působivý a napínavý příběh s úžasnou atmosférou. Vtažení do děje, mrazení v zádech - co dodat - spolu s Kruhem nejlepší asijský hororový thriller.
Perníková věž (2002)
Tenhle film mě fakt bavil !!! Samozřejmě nejde o nic světoborného, ale některé chvíle jsou prostě dokonalé (mě konkrétně dostala scéna, kdy Jakub vypráví, jak prošel zhulenej po špičkách kolem svých rodičů). Musím ocenit i působivý a snad i poučný příběh a báječného Jana Dolanského i Radka Kuchaře.
Telefonní budka (2002)
"Cože? To se to opravdu celé odehrává v jedné telefonní budce? To snad ne, to bude blbost!" - moje reakce před shlédnutím. "Tak to byl nářez, geniálních osmdesát minut napětí, ukázkový herecký výkon mistra Farrella, prostě super" - reakce po shlédnutí, co dodat?
Bazén (2001)
Proč tyhle kraviny pořád dokola někdo točí? Kouká na to ještě někdo z jiného důvodu než ze zvědavosti? Prostě hrůza, děs a škoda peněz !!
Krůček k vraždě (2001) (seriál)
Škoda, že při hodnocení tohoto kvalitního seriálu nelze ohodnotit každý díl zvlášť. Některé mě totiž naprosto dostaly do kolen svou zápletkou, napětím, nápadem i podáním, ale některé zase zklamaly (těch bylo ovšem podstaně méně). Čtyři hvězdičky si rozhodně zaslouží !!
Ti druzí (2001)
Po sérii nevkusných, krvavých a speciálních efektů plných hororů VELMI příjemná změna. Troufám si říct, že jde o nejpůsobivější a nejdokonalejší "duchařinu" co kdy zatím byla natočena. Výborná Nicol Kidman, pochmurná atmosféra s dokonalým závěrem, po kterém zůstanete zcela omráčeni, o mrazení v zádech ani nemluvě. Jeden z mála filmů, které si s chutí pustíte ještě jednou, aby Vám (jak se říká) všechno došlo a všimli jste si detailů. OPRAVDU NEZAPOMENUTELNÝ FILM !!!