Recenze (230)
Comeback (2008) (seriál)
Typická primitivní novácká zábava....co víc dodat
Crash (2004)
Prakticky není co vytknout. Dokonalý snímek na téma rasismus který se nám snaží ukázat že nic není jen černé nebo bílé a že každý neseme vinu na daném problému. Opravdu špičkové herecké výkony a vynikající režie vás připoutají do křesla a dají vám vydechnout až na konci filmu. Pro mě jasných pět hvězd a naprostá spokojenost
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (série)
Další špičkový britský sitcom..i přesto že na nejlepší čtvrtou řadu to nemá tak se jedná o velmi povedenou záležitost:)
Černá zmije - Černá zmije III (1987) (série)
Absolutní špička. Nemám slov:)
Černá zmije - Černá zmije IV (1989) (série)
Završení série jak se sluší a patří:)..Opět skvělý Atkinson, opět neuvěřitelná hromada nezapomenutelných hlášek a scének které se pro mě stali kultovní:)..Nadšení a pět hvězdiček:)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Prostě řežba od začátku až do konce...nejlepší válečný film všech dob!!
Český mír (2010)
"Nechci referendum protože 80% tohohle národa je blbá jak hovno"
Číslo 5 žije (1986)
Jako malej sem to fakt žral a znal všechny hlášky nazpamět...z nostalgie tři hvězdy:)
Číslo 9 (2009)
Nenudil jsem se, hodinka a půl rychle utekla, ale poté co sem film dokoukal a zavřel notebook, zjistil jsem, že jsem si z filmu kromě zážitku z výborné animace nic neodnesl. Škoda
Čistá duše (2001)
Vynikající oskarový snímek od Ron Howarda. Film je snad úplně dokonalý. Ať už mluvíme o hereckém obsazení, scénáři, soundtracku nebo kameře. Konec je opravdu vynikající a doslova chytne za srdce, také bezesporu proto že ja natočen podle skutečné události. Matematiku nesnášim ale Johna Nashe jsem si díky Russelu Croweovi velmi oblíbil:)