Recenze (469)
5x2 (2004)
mrazivé, komorní, zajímavé, (jednoduchý koncept funguje skvěle), přesto zapomenutelné
50x a stále poprvé (2004)
neurazí, nenadchne, ne neoriginální, ne neromantické, vtipný Sean Astin, Sandler je čím dál méně trapný
500 dní se Summer (2009)
pomineme-li ten detail, že je na světě další snímek sveřepě ždímající romantičnost ze slova "architekt" bez ponětí o tom, co ta profese opravdu obnáší (zdravíme HIMYM) a zapomeneme-li na ty poslední dvě minuty, můžeme si užít docela mile depresivní romkom, 3+
66 sezón (2003)
hezké, ale dlouhé a vlastně o ničem...
7 dní v Havaně (2012)
pondělí ** - úterý **** - středa odpad! - čtvrtek *** - pátek **** - sobota * - neděle *
7 životů (2017)
fajn námět a prostředí, všechno ostatní je strašnej shit a nakonec to ani nedává smysl... ...asi bych musel bejt většífanoušek noomi, abych si ten film užil
71 (2014)
StarsFan to vystihl naprosto přesně. Baví mě v tom ta politika, scéna střetu s obyvateli na začátku je natočena geniálně, ale od ní jde radost z filmového řemesla jen dolů. Dojde i na západy slunce! (Mohlo to být mimochodem klidně delší, to zas jo... aby i hlupáci jako já pochopili, kdo je kdo, a o co mu jde.)
71 fragmentů chronologie náhody (1994)
a já myslel, že nejlepší vánoční film pro mě vždycky bude Die Hard
96 hodin (2008)
v rámci svého žánru perfektní, 5-