Recenze (7)
Warrior (2011)
Film měl i slabší místa ale konec s oběma pány a National to zachránil. 5*
Millerova křižovatka (1990)
Člověk si řekne-bratři Coenové,to by mohlo být fajn a ejhle.Jméno nedělá dobrý film a tady to platí dvojnásob.Nebýt skvělého Jona Polita v roli horkokrevného italského bosse,tak usnu po prvních 10-ti minutách.3 hvězdičky jsou až dost v porovnání s jinými díly podobného tématu (Road To Perdition).
Kick-Ass (2010)
Paráda!!První komerční snímek za poslední dobu,který aspoň dostál toho humbuku a reklamy,kterou kolem sebe nadělal.Což se o jiných "hitovkách" z posledních pár měsíců říct nedá (Avatar,Souboj Titánů).Film má i hluchá místa ale celkově stojí za to ho vidět.Pro fandy komiksovek povinnost,pro ostaní příjemná podívaná;)...4 a chlup hvězdičky.
Cesta (2009)
Byl jsem zvědavý,jak se autorům podaří zobrazit atmosféru McCarthyho Cesty ale nějak jsem neviděl ten hlad a poloviční šílenství přeživších lidí.Vigo Mortensen skvělý jako vždy! 70%
Čtvrtý druh (2009)
Tenhle film mě nepřesvědčil....nevěřil jsem ani na minutu tvůrcům,že se to opravdu stalo
Kickboxer (1989)
Film,ke kterému si Van Damme sám napsal příběh i scénář:).....no mohlo to dopadnout hůř...3 hvězdičky za jednoho z nej záporáků Tong Pa:)
Střípky vzpomínek (1999)
Film,který nikoho neurazí ale ani ničím nenadchne.Pomalé tempo,příběh,viděný mnohokrát předtím a stále stejně vykulený Elijah Wood.Za podívání stojí ale zázraky nečekejte.Tři hvězdičky:)