Recenze (566)
AC/DC: Family Jewels (2005) (video kompilace)
DOKONALOST !
AC/DC - koncert v Doningtonu (1992) (koncert)
nejde dat jinak než 5, maj prostě dokonalou hudbu :o)
AC/DC: No Bull (1996) (koncert)
Moje oblíbený DVD od AC/DC
Adamova jablka (2005)
Až na pár světlých okamžiků je to slabota...
Ali G Indahouse - Film (2002)
bezkonkureční, neokoukaná a originální komedie :o)
All Inclusive (2014)
Dánské filmy nezklamou. Severská oddychovka plná nečekaně vtipných zvratů (a v případě Carsten Bjørnlund i zvratků). Něco mezi Pařbou ve Vegas a Účastníky zájezdu, ale pravděpodobně v lepším podání.
Amadeus (1984)
Skvělé dílo se skvělými herci. Zaujala mě několik historických faktů z filmu. Když jsem si je srovnával s wikipedií tak kupodivu docela vše sedělo. Jediné, co můžu vytknout je přílišná délka filmu a mnoho pasáží z oper. Jsem pyšný, že český režisér dokázal natočit dílo takového kalibru.
Americká krása (1999)
nebylo to špatný, ale čekal jsem víc... Asi nejvíc přeceněnej film co znám
Andělé a démoni (2009)
o dost lepší než zfilmovaná šifra mistra leonarda
Anthropoid (2016)
Myslím, že až na zbytečnou scénu na konci, kdy Aňa Geislerová vystupuje z vodopádu byl film velice důstojným zobrazením toho, co se v operaci Anthropoid stalo. Podle některých komentářů zde na ČSFD jsem čekal nějakou hrůzu, ale ve skutečnosti kromě několika špatných dialogů, trochu kostrbaté angličtiny u některých postav a tuposti Němců při dobývání kostela bylo vše v pořádku.