Recenze (566)
Apokalypsa (1979)
Nejlepší je hudba od The Doors v úvodní sekvenci. Robert Duvall jako plukovník magor se mi taky líbil. Jinak je to dost dlouhé a konec je na mě moc rozvláčný.
Argo (2012)
Ben Affleck nebyl nijak dobrý herec, ale o to více mě překvapuje jako režisér. Tento počin se mu opravdu povedl a myslím, že naprosto zaslouženě získal Oscara. Téma bylo velmi zajímavé a dokonce postavené i na reálné předloze, což mě vzhledem k tématu docela překvapilo.
Arn (2007)
Sympatické zpracování historické předlohy do stravitelné podoby! :-) Podle mě mnohem lepší než Království Nebeské
Arrow (2012) (seriál)
1. série: Divím se, že tenhle seriál není v TOP 30 - protože je někde na úrovni Ztracených. Sympatická hlavní postava a hlavně Helena! :-) 2. série: Je to ještě více americké, ještě více emocionální a místy ještě více trapné. Hodně se opakují klíšé hlášky, veřejné ochránce nikdo nepoznává i když podoba s jistými lidmi je více než jasná.
A-Team: Poslední mise (2010)
Rádoby hrozně drsňácké drama :D
Attila Marcel (2013)
Zajímavý děj, i když možná trochu zbytečně natažený. Paulovy tetky mě pobavily.
Austrálie (2008)
mezi 4-5. Bylo to dlouhý, ale rozhodně ne nezajmavý. Happyend na konci je samozřejmě hezkej :-)
Avatar (2009)
tohle byl audiovizuální nářez největšího kalibru :-)
Baader Meinhof Komplex (2008)
Film, který mě odrazoval dlouhou stopáží, černobílými screenshoty z filmu, a tématem, o kterém jsem věděl jen velmi málo. Film ale vůbec černobílý není a stopáž rychle uteče. Z půlhodinky filmu, kterou jsem chtěl zhlédnout před spaním se vyklubalo zhlédnutí skoro celého filmu a bylo velmi těžké jej přerušit, když už bylo opravdu hodně hodin. Film velmi dobře vykresluje příběh o vzrůstání vlivu "Frakce rudé armády" v Německu v 70. letech.
Babel (2006)
velmi velmi dobrý film :)