Recenze (566)
Báječný hotel Marigold (2011)
Příjemný a zajímavý film z zajímavého prostředí Indie. Akorát je vzhledem ke svému obsahu trochu zbytečně dlouhý. Maggie Smith zde střílí hlášku vedle hlášky, naopak Dev Patel opět přehrává. I když, pravda, to je v Indii vlastně normální stav.
Banksy: Exit Through the Gift Shop (2010)
Streetart má něco do sebe. Většina kreseb má zajímavý význam, který nepochopí člověk, co se nad tím nesnaží přemýšlet. Občas to taky žádný velký význam nemá, ale je to třeba hezké a hodí se to na konkrétní místo - například Invaders v Paříži. Pokud na to člověk má nápad, může z toho vzniknout pěkná věc. Mr. Brainwash mi přišel jako ukázka toho, že streetart může dělat každý. Vypadá to, že na tom nic není. Jeho díla mi ale přišla ve srovnání například s Banksym dost slabé. Navíc ten člověk na mě z filmu působil trochu jako naivní blbeček, co si plní ve 40ti letech svůj dětský sen, navzdory absenci nutného talentu.
Banshee (2013) (seriál)
První serie: Sympatický seriál se skvělou postavou Proctora!
Benga v záloze (2010)
Konečně nějaká pořádná komedie! :D U toho filmu se člověk směje od začátku do konce :)
Ben Hur (1959)
Skvělá klasika, která ani po 55 letech, kdy mnoho z herců je již po smrti, nezastarává. Scény v cirku při závodech jsou dokonalé. V roce 2016 má vyjít remake Ben Hura a jsem opravdu zvědavý, zda bude tento snímek překonán. Když se podívám na režiséra a na to, co natočil za filmy, tak si troufám odhadnout, že ne.
Beowulf: Král barbarů (2005)
mezi 3 a 4
Berani (2015)
Dva paličáci a lidi venku na mraze. Asi tak by se dal shrnout děj filmu z bohem netknutého místa Islandu. Moc hezky natočené to, když člověku někdo vezme vše, co má rád.
Birdman (2014)
Tenhle film, že vyhrál 4 oscary? Tak to musela porota film hodnotit po velice povedeném drogovém večírku, jinak si to neumím vysvětlit. Je to neuvěřitelně o ničem a jediná zajímavá věc na tomto filmu je ta, že scény vypadají jako by byly natáčeny na jeden záběr. To mi přišlo opravdu dobře udělané. To je asi jediný důvod, proč jsem film nehodil mezi odpad.
Biutiful (2010)
Trápení.. Film jsem nepochopil
Blade Runner (1982)
Tento film u mě zůstal zřejmě nepochopen.. Nevím proč je nazýván sci-fi klasikou a podobnými superlativy, když ani jedno z toho nesplňuje. Pokud bych šel na něco podobného v kině - litoval bych.. a to i pokud by byla filmanie a toto by byl jen jeden ze tři filmů které bych viděl :D