Recenze (54)
Krvavá jáma hrůzy (1965)
Volně ke stažení/zhlédnutí: https://archive.org/details/BloodyPitOfHorror
The Sadist (1963)
Volně ke stažení/zhlédnutí: https://archive.org/details/The.Sadist.1961
Krotitelé duchů (1984)
Who ya gonna call? GHOSTBUSTERS
Policie v akci USA (1989) (pořad)
I just love it...
2019: Noví barbaři (1983)
Zábavné Sci-Fi Béčko, ve kterém nechybí spousta šílených účesů, šíleně vypadajících aut a šíleně špatných efektů. Doporučuji všem, kteří se dokáži na film dívat s nadhledm.
The Poughkeepsie Tapes (2007)
Tvůrci The Poughkeepsie Tapes se nespokojili s obyčejným "Inspired by real events" při úvodních titulcích. Iluze toho, že jde o dokument je naprosto dokonalá včetně výborného závěrečného poděkování a věnování. Silný zážitek zaručen.
Malí válečníci (1998)
Jak já sem tenhle film miloval... Nebudu si to kazit opětovnou projekcí a zůstanu u svých prvotních dětských dojmů 5*.
Zkrocená hora (2005)
Tomuhle filmu jsem se hodně dlouho vyhýbal a vlastně jsem ho ani vidět nechtěl, až televizní vysílání mě přesvědčilo. Po zhlédnutí celého filmu (kde mě reklamy štvaly mnohem víc než obvykle) jsem však zjistil, že můj ignorantský přístup nebyl vůbec na místě- je to totiž jeden z nejsilnějších příběhů co jsem kdy viděl. Zhlédnutí Zkrocené hory můžu jen a jen doporučit.
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Dobře zpracovaný komiks s výborným hereckým obsazením. Ale hlavně, hlavně tam mělo být mnohem víc akce, to je totiž to jediné co Hulk umí, mlátit a rozbíjet. Takže pro příště: méně citů a víc akce.
Slimák (2006)
Skvělý Nathan Fillion ve skvělé hororové komedii, která slizem opravdu nešetří. Vřele doporučuji.