Poslední recenze (72)
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Od tohoto filmu jsem moc neočekávala. Ale nějak jsem předpokládala, že bude o Eurovizi. Ale to vůbec nebyl. Byla to ztřeštěná komedie (které moc nemusím) zasazená do světa "Eurovize", až na to, že takhle prostě Eurovize nefunguje (hlasování, zkoušky, finále)... Co bylo pozitivní, bylo herecké obsazení a i písničky (ač některé byly na Eurovizi moc "americké"). Tím to ale tak končí. Ten příběh byl prostě... no blbost, řekněme si to takhle. Nebyl dost propracovaný na to, aby mě nějak dojal, nebyl dost vtipný, aby mě rozesmál. A ty zvraty? Prostě ne. Tohle za mě bylo obrovské zklamání, neboť mě napadá spoustu způsobů, jak to šlo udělat lépe. Bohužel.
Jessica Jones (2015) (seriál)
Někde jsem tady četla, že po Daredevilovi byl z tohohle seriálu zklamaný. U mě je to právě naopak. Daredevil mě nechal chladnou, ale tohle mě bavilo. Ještě mi zbývá pár epizod, ale moc se na ně těším. Nejlepší seriálová novinka podzimu/zimy 2015.
#chicagoGirl (2013)
Pěkně zpracovaný dokument. A nejhorší je, že situace se od doby natočení moc nezlepšila.