Recenze (54)
Plnou parou vzad! (2002)
Vzpomínám že jsem se párkrát zasmál.... proto dám 1 *
Věznice (2000)
Filmy z prostředí věznice se mi vždycky líbili. Film určitě nedosahuje kvality Shawshanku ale i tak je tonadprůměrný film. I když se zdají některé věci jako cliché (práce v knihovně, sexuální obtěžování)
Cesta do středu Země (1999) (TV film)
Strašný počin. J.Verne se musel obracet v hrobě když měl film premiéru.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Nejlepší film co jsem zatím viděl, neprosto bezkonkurenční. Nejdřív jsem se obával že to bude další film z prostředí věznice který se točí jen kolem snahy vězňů uprchnout. Ale OMYL. Děj byl naprosto bezkonkurenční, od začátku až do konce jsem byl napnutý a v extázi hltal další okamžiky filmu. Závěr filmu byl jedním slovem dokonalý a já se v duchu radoval že jim to "Andy" natřel (a hlavně jakým způsobem). Jediné co se mi na filmu nelíbilo byly některé prvky filmu které se mi zdáli převzaté z jiných filmů (například Brooksův havran, knihovna). Další kapitolou je hudba. není jí mnoho, ale pasáže ve kterých ji slyšíme jsou díky ní opravdu jedinečné. Škoda že nejde hodnotit více hvězdičkami, neváhal bych, protože je to jediný film u kterého jsem si přál aby ještě nekončil a viděl celé jeho titulky.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Dávám tři hvezdicky jen kvůli pěkně ztvárněným dinosaurům. Děj je odfláknutý.
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
geniální dílo
Jak ukrást Dagmaru (2001)
odpad ! stejne jako většina Soukupvých filmů
Predátor (1987)
už jako desetiletý kluk jsem si ho pouštěl dvakrát denně. super
Pánská jízda (2004)
Film se svými kvalitami pohybuje až u dna české kinematografie. Kdyby se v nem neobjevili tak známé tváře určitě by nezasloužil větší hodnocení než "odpad!". Nadruhou stranu ani oni nemohou zachránit film s tak ubohým scénářem. takže jen *
Ošklivka Betty (2000) (seriál)
nevim proč nás Jižní Amerika trestá výrobou telenovej