Recenze (34)
Boxerský sen (2011)
Peklo
Expendables: Postradatelní (2010)
To se ani nedá hodnotit slovy, něco tak famózního nesmí chybět v žádné sbírce milovníka akčních filmů 80-tých let.
Protektor (2009)
Fantazie, tleskám, škoda, že u nás se jedná o docela ojedinělý jev.
Kawasakiho růže (2009)
Po pomalejším rozjezdu výborný drama, navíc skvěle obsazený. Hlavní plus za Antonína Kratochvíla a za Ladislava Chudíka.
Poldové (2010)
No to sem se teda nasmál. Tracy Morgan je tak dobrej herec, že mě to poprvý donutil vypnout už po 10 minutách a po následném dokoukání si kredit u mě teda nezlepšil. Kdyby byl Bruce sám bylo by to 100krát lepší. Bída.
Souboj Titánů (2010)
Mě to až na pár klišé scén, který ale do blockbusterů asi patří, přišlo jako dobrej oddech, jen by mě zajímalo jaký by to mělo hodnocení, kdyby to nebyl remake.
Po životě (2009)
Nenadchlo ani neurazilo. Místy to dost nedávalo smysl, ale možná je to tím, že jsem u toho dvakrát usnul:-))
Vrahouni (2010)
To byla zase ptákovina. Jinak náklady na udržování famózního kníru Toma Sellecka můsí bejt fakt velký, že bere role v takovejch hovadinách.
Podivní (2010)
Solidní nadprůměr. Hlavně sem rád, že už se mi Timothy Olyphant nebude vybavovat jako ten metrosexuální "Hitman" :-)
Čtvrtý druh (2009)
Takový Blair Witch s ufounama, ale nemůžu říct, že bych se nějak vysloveně nudil. Přiznávam, že ze začátku sem fakt myslel, že to sou fakt skutečný záběry. Hm, ale sem věřil té paní ve studiu, že jí unesli, protože vypadala jako jedna z nich:-)